Gå til innhold

1 skjerm - 2 pc'er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Du kan (tror jeg da..) koble skjermen din til den vanlige kontakten og koble den andre kabelen(hvis skjermen har det, dvs. stötter det)til den andre datan.

 

Da kan du switche mellom de to ved ä switche mellom kanal 1 og 2 knappen pä skjermen. Har tenkt meg dette selv men jeg skal ha 2 dataer og 2 skjermen kobla sammen sänn at jeg kan se hva han andre driver med pä LAN :wink:

 

Dr.X

Lenke til kommentar

Eller noe som er litt billigere, som f.eks dette(fra kjell.com)

 

Her får du også kjøpt ett sett M/M kabler (fra maskin til box) for en billig penge (Mon/tast/mus, 5 meter for 198,- SEK).

 

Om de sender til Norge vet jeg ikke, men det skader ikke å prøve!

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv en kvm switch (keyboard video mouse). og den fungerer helt ypperlig. Du må ikke finne på å kjøpe en manuell switch, pga at den vil da ikke si at det er mus og tastatur på den maskinen som ikke er valgt.

 

Jeg har en switch av merke cybex.

denne ser fin ut:

http://www.ihandel.no/default.asp?showprod...itch&rowstart=0

 

Og har da muligheten for 4 maskiner koblet til, jeg skulle gjerne ha mulighet for mer enn to maskiner, men jeg trodde ikke at jeg kom til å trenge det når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-04 00:55, bludern skrev:

Du må ikke finne på å kjøpe en manuell switch, pga at den vil da ikke si at det er mus og tastatur på den maskinen som ikke er valgt.


 

Det er klart at man får som regel hva man betaler for, OSD (m/emulering) er så klart det beste.

 

Ulempen med ett manuelt system-switch (u/emulering) er at man må starte en maskin av gangen mens den er tillkoblet skjerm/mus/tastatur via system-switch.

 

Når alle maskinene er startet etter denne sekvensen er det bare å switche etter behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...