Pysj Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mobiler i toalettet Rørleggere har med tiden fått en nytt problemområde å hanskes med, nemlig at stadig flere mister mobiltelefonen sin ned i toalettet. Les artikkelen her
Gjesp Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) HaHa! Dette gir begrepet "Møkkatelefon" ny mening. edit: se forøvrig: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=171...E%2E%2E&Page=-1 Endret 5. april 2005 av Gjesp
Erren Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Stakkars mennesker Fy flate, så maks kløne! :!: At det går ann å være så gæren etter mobilen sin.. Vel.. Stakkars rørleggere også da.. "Ah, I lost my phone" "I'm a plumber, man" "I lost it in my toilet.." :!:
remerserr Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Folk mister vel mye ned i det røret vil jeg tro.
Algron Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 I oktober i 2003 i New York mistet et mann mobilen sin ned i toalettet på et lokaltog. Han kastet seg etter den, med det resultat at armen ble sittende fast nede i toalettet
dysfunctional Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) Jeg mista min MC60 ned i dass når jeg var på do hos en kompis. :!: Men jeg mista den heldigvis før jeg ''begynte''. Den lever fint i dag den Enden på visa at jeg måtte ned med hånda og ta den opp Men det er jo bare rent vann! Endret 5. april 2005 av MacCy
Anbefalte innlegg