Nissen Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 (endret) Er det mulig å endre den standardporten som World of Warcraft bruker for å kople til blizzard sine servere med en annen? Standardporten (3724) er nemlig sperret i firewallen, og det er ikke noe jeg kan gjøre for å få denne åpnet igjen. Mvh Nissen Endret 5. april 2005 av Nissen
Roberticus Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Mener det skal gå an ja. Du må telnet'e inn i ruter/modem og endre NAT oppsettet så vidt jeg husker. Jeg hadde problemer med dette da jeg først fikk ADSL og spilte Anarchy Online. Anbefaler deg å ringe selskapet du får bredbånd fra og spør om å få brukernavn/passord for å logge inn i ruter/modem for å endre port oppsettet.
Nissen Skrevet 5. april 2005 Forfatter Skrevet 5. april 2005 Men er det ingen ting en kan gjøre med selve spill-filene for å endre porten som brukes? Vet at det for eksempel er mulig å endre realmlist osv. ved hjelp av fil-editering. Mvh Nissen
Irons Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Trokke det gitt, da måtte jo Blizzard ha flere porter åpne på sin side.. Er nok bare å bite i det sure eple.. \\Sp33D
geiran Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Trokke det gitt, da måtte jo Blizzard ha flere porter åpne på sin side..Er nok bare å bite i det sure eple.. \\Sp33D Hvorfor må blizzard ha flere åpne porter på sin side? I Azureus kan du bruke hvilken som helst port du vil, den er da ikke avhengig å ha samme porten på andre siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå