Gå til innhold

lagger du i wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo..

er det mange som lagger mye her når det skjer mye...?

for innemelom lagger jeg sykt mye.. :(

radeon 9600xt - Skjermkort

asus a7n8x-e deluxe - HK

AMD 2800+ - CPU

harddisk osv

2048kbits (telenor) - internett

har dette noe å si på laggingen min? :(

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke noe å si på det der, men det spørs hva slags innstillinger du spiller på. Med det mener jeg oppløsningen i kombinasjon med AA og AF.

Dessuten, hvor mye minne har du?

Endret av Gjest
Skrevet

512mb ram hos meg = konstant 30fps, dersom jeg er i ogrimmar er det umulig å gjøre noe. Alt + tab = selvmord

1024mb ram hos meg = ingen problemer, tar alt + tab på under sekundet. stabilt på 50-60fps

Skrevet

lagger litt i ny og ne ja, men er nok varmeutvikling som er problemet hos meg. En kompis har tilsvarende specs som meg, men 0 problemer. eneste forskjellen er at han har vannkjøling.

specs i profilen.

Skrevet

Jupp, 1 GB er sweet spot'en i World of Warcraft. Ettersom du har 512 MB, så kjør hvertfall ikke alt mulig rart i bakgrunnen mens du spiller. Haugevis med Firefox- / Operavinduer tar relativt mye minne, og kan også ta mye CPU dersom det er mye Flashanimasjoner på gang.

Det kan for øvrig være verdt å sjekke om du har fått noen andre ulumskheter på PC'en som tar mye ressurser også. Dette gjelder spesielt hvis du ikke har vært flink til å holde Windows oppdatert.

Det som for øvrig gir størst utslag på hvor glatt WoW går er skjermoppløsningen, Terrain Distance og anisotropic filtrering. Ta gjerne en titt på disse ytelsesguidene for WoW hos henholdsvis AnandTech og GameSpot her og her.

Skrevet
hallo..

er det mange som lagger mye her når det skjer mye...?

for innemelom lagger jeg sykt mye.. :(

radeon 9600xt - Skjermkort

asus a7n8x-e deluxe - HK

AMD 2800+ - CPU

harddisk osv

2048kbits (telenor) - internett

har dette noe å si på laggingen min? :(

takker for svar

jau...lagger en del i rushtiden i orgri .... det er kjipt...står stille i 30sek lizm

Skrevet

mænnje... jeg hakke kjørt windows update siden jeg formaterte....det er vel grunnen?... synes egentlig microsoft lukter kuk ... =/

Skrevet

i ironforge rett etter jeg har logget inn, da kan jeg få en lagg som varer i 15 sek, så når laggen er borte driver jeg å løper mot en eller annen vegg... :p

Skrevet

Du burde kunne klare deg fint med spesifikasjonene, men Blizz har for øyeblikket noen få små problemer som de driver å koser seg med.. Vet at jeg har hatt problemer selv med lagg og jeg har en

x800 xt pe

2 gb ddr 3200

3400+ A64

2300/500

Funker som det skal når det funker :p Men litt ekstra ram vil jeg fortsatt anbefale :)

Skrevet

lagger som noe anna rart hver gang jeg lander i ironforge og kommer etter at jeg har landa i stormwind. er extremt irriterende. det som er rart er at ett par dager etter patchen som kom i påsken så lagget jeg aldri noen steder. men nå har jeg begynt å lagge igjen :wallbash:

Skrevet

Har 512MB ram og det lagger aldri, men hakker noe helt forjævlig når jeg entrer de store byene. WoW trenger seriøst 1024MB ram heh. Alt-tab er som tidligere sagt fullstendig drepen og det tar evigheter å komme inn og ut av spillet på den måten. Ikke noe hyppig bruk av Thotbot her nei

Skrevet

512 Ram er helt HÅPLØST i WoW! Spess i IF, SW og de større byene! Gleder meg til det detter no penger inn på kontoen så jeg får skaffa meg en 512 brikke til! Lenge leve WoW :D

Skrevet
Husk å slå ac Vsync og.. det funker.. før pleier jeg å få 60fps, men nu får jeg 80-99fps :D

Ja, det funker... :roll:

Vsync betyr jo bare at fps er mest mulig likt oppdateringsfrekvensen på skjermen (eller brøkdeler av denne).

Skrevet (endret)

ok.. takker for alle svar

men det vil si at alle anbefaler meg i å kjøpe 1 ram brikke til? :p

edit : slår jeg av v-sync i spillet eller i windows? husker ikke :blush:

Endret av AltuZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...