Gå til innhold

Konstruktiv kritikk av klan heimeside.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten norsk eller engelsk ja. Helst norsk.

Knappen er jo bare vanlige bilder som lett kan byttes ut med noe annet.

Istedet for engelsk

Home = Hjem/Forside

Forums = Forum

Links = Linker/Lenker

Matches = Kamper

Members = Medlemmer

Screenshots = Kutt det ut :)

Skrevet (endret)

Synes sida var fin jeg, CSS klan :w00t:

hehe, noen som kan HTML koder som vil lage en for oss, så kontakt meg eller Krizzy. Så kan vi ta en prat.

CSS gogogogo :thumbup:

Endret av The_dark_lord
Skrevet

Istedet for engelsk

Home = Hjem/Forside

Forums = Forum

Links = Linker/Lenker

Matches = Kamper

Members = Medlemmer

Tusen takk for svar og skal gje det vidare til han som har ansvaret for sida :thumbup:

Skrevet
Synst heimesida va utmerka :p

MvH PapaDask ;)

Du har ikkje noke konstruktiv kritikk å komme med Jan Fredrik. Blææææææææææææææææ :thumbdown::thumbdown:

Skrevet

Istedet for engelsk

Home = Hjem/Forside

Forums = Forum

Links = Linker/Lenker

Matches = Kamper

Members = Medlemmer

HM HÆ? hvorfor i all verden norsk? Like lett og forstå engelsk + at da kan jo også folk som IKKE er norske skjønne det som faktisk står der. Visst de skal eller spiller allerede i en internasjonal ladder så ville jeg ivertfall hatt engelsk.

Skrevet (endret)

Tilbake til mitt spørsmål, er det noen som vil lage en kul layout til oss, eller bli vår webdesigner, så hadde det vært veldig bra, hadde blitt litt mer POD over sida da for å si det sånn.

Så hvis dte er noen som er interresert så kontakt meg eller legg inn post her.

Mvh. Rochstock "clanleader" :)

Endret av The_dark_lord
Skrevet
HM HÆ? hvorfor i all verden norsk? Like lett og forstå engelsk + at da kan jo også folk som IKKE er norske skjønne det som faktisk står der. Visst de skal eller spiller allerede i en internasjonal ladder så ville jeg ivertfall hatt engelsk.

Hvorfor norsk? Forde det er en norsk klan som tydlig vis ikke sattser hardt nok til å skaffe seg en ordentlig hjemmeside (aka. template) :) Dessuen ser det mye bedre ut med norske navn osv. på en helnorsk side.

Dere bør også bytte host. Evt kalle siden for http://www.klanpod.tk forde http://www.clanpod.tk er engelsk.

April 5. 2005 < Det skrives ikke slik på norsk. 5. April er vel bedre :)

[POD] vs [Mighty Gamers] 18-6 Win

Game was played on DE_DUST2

og

[POD] vs [Total Ownage] 10-14 Loose

1.round 9-3 Win

2.round 1-11 Loss

er ikke skrevet på samme måte. Cs kamper spilles på samme standard og bør skrives på en standard måte.

Bytt til norsk også her. Kampen ble spillt på....

Forskjellig farge på vinn/tap som feks. grønn og rød gjør det lettere å se forskjell.

Til slutt: Spec, datamaskin = Hardware/Maskinvare

Skrevet

Hvorfor norsk? Forde det er en norsk klan som tydlig vis ikke sattser hardt nok til å skaffe seg en ordentlig hjemmeside (aka. template) :) Dessuen ser det mye bedre ut med norske navn osv. på en helnorsk side.

Dere bør også bytte host. Evt kalle siden for http://www.klanpod.tk forde http://www.clanpod.tk er engelsk.

April 5. 2005 < Det skrives ikke slik på norsk. 5. April er vel bedre :)

[POD] vs [Mighty Gamers] 18-6 Win

og

[POD] vs [Total Ownage] 10-14 Loose

1.round 9-3 Win

2.round 1-11 Loss

er ikke skrevet på samme måte. Cs kamper spilles på samme standard og bør skrives på en standard måte.

Bytt til norsk også her. Kampen ble spillt på....

Forskjellig farge på vinn/tap som feks. grønn og rød gjør det lettere å se forskjell.

Til slutt: Spec, datamaskin = Hardware/Maskinvare

Clan kan skrives på 2 måter, begge måtene blir brukt på norsk. Clan eller Klan, hvem bryr seg. Er ikke noe viktig det. En ehlnorsk side skal vi ikke ha, fordi vi er med i en internasjonal ladder, så engelsk må vi nok ha litt av, kanskje bytte hele til engelsk.

spør fortsatt etter folk som kan lage en layout til oss, hadde vært bra.

Mvh: Rochstock "Clanleader" eller "Klanleder" :D

Skrevet (endret)
Clan kan skrives på 2 måter, begge måtene blir brukt på norsk. Clan eller Klan, hvem bryr seg.

Stemmer at det brukes i norske sammenhenger (også jeg bruker det), men om det faktisk er riktig er en helt annen sak. Om siden skal være norsk, er det vel mest seriøst at man bruker mest mulig norske ord - nemlig klan.

En ehlnorsk side skal vi ikke ha, fordi vi er med i en internasjonal ladder, så engelsk må vi nok ha litt av, kanskje bytte hele til engelsk.

Språkblanding blir bare et useriøst rot, velg étt språk og bruk bare det.

spør fortsatt etter folk som kan lage en layout til oss, hadde vært bra.

Aner jeg gratis arbeidskraftforespørsel?

Ville gjerne hjulpet, men har for tiden ikke tid. Jeg ville nok dessuten ikke gjort det _helt_ gratis.

Endret av DevN
Skrevet
Aner jeg gratis arbeidskraftforespørsel?

Ville gjerne hjulpet, men har for tiden ikke tid. Jeg ville nok dessuten ikke gjort det _helt_ gratis.

Du kan jo bli med i klanen, bare sånn at du vil lage en side til oss, så kan du jo spille med oss. Men jeg vet ikke jeg, er du interessert i en klan?

Skrevet
Du kan jo bli med i klanen, bare sånn at du vil lage en side til oss, så kan du jo spille med oss. Men jeg vet ikke jeg, er du interessert i en klan?

Nei, jeg er ikke interessert i klan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...