Gå til innhold

Store problemer med betaling med Visa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her og er veldig usikker på om det er jeg som er ekstremt dårlig i bruk av betalingskort eller om det er noe riv ruskende galt med account sidene til Blizzard?

Prøvde først med mitt eget Visa Electron kort. Tenkte at dette skulle vel gå bra siden det gikk helt fint tidligere når jeg brukte det kortet for og få gratismåneden min, men neida, mye problemer og lite resultat kom ut av det. Bestemte meg så for og trygle og be muttern om hennes Visa kort.

Prøvde det også, men uansett hvordan jeg skrev inn ting så ble det ikke godkjent, whats up with that????

Invalid credit card number får jeg og alttingen...

Kanskje noen snille sjeler kan fortelle meg hva som skal skrives inn av nummerne på framsiden av Visa kortet og hva verification code er for noe?

Jeg mener bestemt jeg har gjort det rett, men setup subscription sidene er visst ikke helt enig med meg, så all hjelp mottas med takk! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...og når dette ikke funker da er det vel Blizzard som har det gøy med sidene sine? Visa kortet funker nå på alt annet iallefall så det burde ikke være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...