and91 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 kom hjem ¨fra skolen nå og skulle spille litt WOW. logga på og da kom det opp listen over realms. burning bladew var ikke der og jeg har da mista min lvl 38 paladin og 36 rogue vet noen hva som har skjedd? er burning blade rett og slett fjerna????
Runner Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Nei, den kommer nok opp igjen ganske så snart. Bare vær litt tålmodig!
thomanil Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 kom hjem ¨fra skolen nå og skulle spille litt WOW. logga på og da kom det opp listen over realms. burning bladew var ikke der og jeg har da mista min lvl 38 paladin og 36 rogue vet noen hva som har skjedd? er burning blade rett og slett fjerna???? Her er tråden for deg.
Icywiz Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 kom hjem ¨fra skolen nå og skulle spille litt WOW. logga på og da kom det opp listen over realms. burning bladew var ikke der og jeg har da mista min lvl 38 paladin og 36 rogue vet noen hva som har skjedd? er burning blade rett og slett fjerna???? Her er tråden for deg. Har samme problem i dag jeg og.. Har aldri vært borti en slik feil før!
Jankee Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Stenges Finnes sticky om saka. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=394004
Anbefalte innlegg