Gå til innhold

win 2k crash


KrizzKrozz

Anbefalte innlegg

Har dessverre klart å crashe min win 2k installasjon. Det kommer opp en blue screen med feil på f: (en annen disk) Regner det som enklest å formatere hele c: og installere på nytt. Det jeg lurer på er om jeg fremdeles kommer til å kunne klare å lese det som er på de andre partisjonene på samme disken? Har på en måte ikke så lyst til å slette 18 gig mp3, men jeg har ikke lyst til å ta sikkerhetskopi heller om dere skjønner hva jeg mener.

 

Regner med at grunnen til crashet var at den andre disken ble helt full, og da jeg restartet klarte ikke windows å skrive noe til den og ble sur. Vet ikke om dere har noen komentarer på det. Jeg klarer ikke å få startet opp selv om jeg har tatt ut den andre disken.

 

Takker for all hjelp

 

mvh Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har du installert noen nye drivere eller hardware?

Hvis så reboot og trykk f8 når du får valget,

velg så safe mode!

Og avinstaller den nye driveren, da løsner det kanskje!

Eller:

Restart maskinen din, gjør det samme (f8) velg:

"last known good" da skal den laste den sist lagret gode konfigurasjonen din!

 

Hvis ikke dette hjelper kan du boote fra cden og velge repair (automatic) da kjører den inn ny registry og nye driver og burde definitivt løse problemet ditt!

Hvis ikke format C:

Men da må du jo installere spill og programmer på nytt. (Kjipt)

Good luck :wink:

Lenke til kommentar

Prøvde repair mode med boot fra cd'en - funket ikke. Det jeg gjorde var at jeg haddde avinstallert nero og easy cd creator, da jeg ikke fikk til å brenne overburn. jeg har hatt litt problemer med det før, regner med at de er litt uvenner. Bortsett fra det gjorde jeg ingen ting. Det gikk en prosess i bakgrunnen som fylte opp den andre disken jeg har med divx. Det er derfor jeg lurer på om kanskje det kan være grunnen. Det blir i alle fall bare nero på meg heretter.

 

Kristian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...