gamer73 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Hei! Er en lvl 38 enginner med rundt 220 i eng skill. Jeg sparer til hest så jeg lurer på om det er noe jeg kan lage og selge til gode penger? Jeg har stort sett bare lagd ting til meg selv og guilden, men noen som har tips om hvordan en engineer kan tjene seg en del penger? Har også 160 i mining....så akkurat nå har jeg litt mangel på mithril liksom. Endret 4. april 2005 av gamer73
hallyboy Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) hmm.. vanskelig å si, siden mye av det engineering lager på wow gjør det slik at bare engineers kan bruke. Får du ikke lagd ganske rå "scopes" av engineering a? Jeg som hunter pleier å kjøpe det på AH ganske ofte Edit: Skriveleif Endret 4. april 2005 av hallyboy
abraxa Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Jeg har rundt 210 i engineering og mining (lvl34 rogue). For tiden så selger jeg null og niks av engineeringprodukter, rett og slett fordi man får mer for å selge råvarene direkte. Tidligere har jeg solgt noen silver plated shotguns og kikkerter, men det blir lite penger av det. Det eneste jeg kan tenke meg som kan selge litt er de aller beste bombene, f.eks. high explosive bomb, men de ligger en del skillpoints unna for øyeblikket.
VinterUlv Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg har rundt 210 i engineering og mining (lvl34 rogue). For tiden så selger jeg null og niks av engineeringprodukter, rett og slett fordi man får mer for å selge råvarene direkte. Tidligere har jeg solgt noen silver plated shotguns og kikkerter, men det blir lite penger av det. Det eneste jeg kan tenke meg som kan selge litt er de aller beste bombene, f.eks. high explosive bomb, men de ligger en del skillpoints unna for øyeblikket. Tenker du på å selge det på AH'n eller til Vendor? Skal si meg enig i at det er litt kjipt at man må ha engineering skill for å bruke så mye av tinga. Det hadde vært kult om jeg kunne selge "explosive sheep" til krigere (som ikke er engineers). Edit: Selv har jeg solgt mye av forbruksgjenstander, som "whirring bronze gizmo" på AH'n. Kjøperne er da som regel andre engineers. Endret 4. april 2005 av VinterUlv
DirtyBit Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Hei! Er en lvl 38 enginner med rundt 220 i eng skill. Jeg sparer til hest så jeg lurer på om det er noe jeg kan lage og selge til gode penger? Jeg har stort sett bare lagd ting til meg selv og guilden, men noen som har tips om hvordan en engineer kan tjene seg en del penger? Har også 160 i mining....så akkurat nå har jeg litt mangel på mithril liksom. få den skillen din litt høyere så er det nok masse kule ting du kan selge.. Green Lence er veldig populære.. værtfall på serveren min.. selger brått for 6-7g
gamer73 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Ok..jeg solgte en del slike ting som whirling gizmo når jeg var rundt lvl 20 eller noe..og scopes kan jeg jo selge da, men problemet er at råvarene ikke er vanlig mining loot liksom. Greene lence hørea jo bra ut..skal jobbe med skillen min.
tigergutten Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Tips: iron grenade... 10 sånne selges for 50sølv hos vendors... raskt og enkelt, og dersom du har mining har du nok av ingredienser
gamer73 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Tips: iron grenade... 10 sånne selges for 50sølv hos vendors... raskt og enkelt, og dersom du har mining har du nok av ingredienser Jepp hehe. Dette prøvde jeg faktisk en gang! Men jeg hadde da ikke nok til å mine iron, men nå er jo saken helt annerledes... Takk for at du minte meg på det igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå