Gå til innhold

Jeg klarer å logge inn, men så stopper det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt dette problemet siden fredag: Jeg får logget inn på characteren min, og kan spille normalt i 10-15 sekunder før jeg ikke kan interacte med noe lenger! Når jeg "stopper" kan jeg ikke angripe, interacte eller se mobs/players i det hele tatt! Er ganske irriterende, får ikke spillt i det hele tatt!

Dette skjer på alle realms, i hvertfall de 5-6 jeg har prøvd.

Noen andre som har dette problemet?

Jeg har sjekket rundt på de offisielle WoW forumene, det ser ut som om det er mye lag og drit rundt om etter pathcen... Er det bare for noen få folk, eller er det slik for alle?

Mange klager også over at det virker som Blizzard ignorerer problemet, siden de ikke har svart eller sakt noe om problemet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hatt dette problemet siden fredag: Jeg får logget inn på characteren min, og kan spille normalt i 10-15 sekunder før jeg ikke kan interacte med noe lenger! Når jeg "stopper" kan jeg ikke angripe, interacte eller se mobs/players i det hele tatt! Er ganske irriterende, får ikke spillt i det hele tatt!

Dette skjer på alle realms, i hvertfall de 5-6 jeg har prøvd.

Noen andre som har dette problemet?

Jeg har sjekket rundt på de offisielle WoW forumene, det ser ut som om det er mye lag og drit rundt om etter pathcen... Er det bare for noen få folk, eller er det slik for alle?

Mange klager også over at det virker som Blizzard ignorerer problemet, siden de ikke har svart eller sakt noe om problemet!

henger pcn seg eller stopper spillet bare helt opp?

Det pleier å henge seg opp litt i første hvis du er på områder med mange mobs.. eller players som i Ironforge :hrm:

Skrevet

Dette skjer overallt, på alle characters, på alle realms. PC'en henger seg ikke opp nei, men ingenting er mulig å gjøre ingame.. eller se folk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...