poffer Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Noen som vet hvilke programmer som mulig gjør teamtalk ved mulitiplayer online spill? Har selv vært borti asus gameface men dette funker jo bare hvis alle har asus kort... Noen som vet om eller kan anbefale andre programmer som muligjør dette? (uten å føre til lydkræsj o.l, msn messenger har jeg prøvd men d uten hell...... Takkn for svar
poffer Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Hvordan fungerer disse programmene, er det slik at man både kan snakke med hverandre samtidig som man hører "spill lydene" og er man online med hverandre hele tiden eller må man drive å kobble til og fra for å chatte?
Admin'c Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Teamspeak synes jeg er best av ts og vt. Stemmen kommer oppå lyden av spillet og flere kan snakke samtidig (gjør man det blir det kaos)
Njål1989 Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Xfire skal vist være bra.. Borstsett fra at de tydlighvis har 20 milliarder brukere siden det enste nicket som fungerte for meg var da jeg smelte noen ganger i tastaturet og trykket enter!
Snorre Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 Xfire skal vist være bra.. Borstsett fra at de tydlighvis har 20 milliarder brukere siden det enste nicket som fungerte for meg var da jeg smelte noen ganger i tastaturet og trykket enter! Hva for et navn prøvde du da? Brukte selv Orresnei som fungerte med en gang. Elsker nicket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå