Gå til innhold

kan hk bruke pc3500 rambrikker?


Eplenektar1

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe twinmos 512mb pc3500 bh-5 brikke til pc-en min. Det jeg lurer på, er at hk kun støtter pc3200minne, og om jeg kan bruke twinmos brikka på hk hvis jeg kjører det på riktig frekvens? altså på 333mhz, som den andre brikka makser på.

 

edit: hovedkort er et msi kt4v.

Endret av Eplenektar1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer sterkt å kjøpe twinmos 512mb pc3500 bh-5 brikke til pc-en min. Det jeg lurer på, er at hk kun støtter pc3200minne, og om jeg kan bruke twinmos brikka på hk hvis jeg kjører det på riktig frekvens? altså på 333mhz, som den andre brikka makser på.

 

edit: hovedkort er et msi kt4v.

Det vil fungere, men frekvensen vil kjøres ned. Ved overklokking får du nytte av de ekstra megahertzene.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å kjøpe twinmos 512mb pc3500 bh-5 brikke til pc-en min. Det jeg lurer på, er at hk kun støtter pc3200minne, og om jeg kan bruke twinmos brikka på hk hvis jeg kjører det på riktig frekvens? altså på 333mhz, som den andre brikka makser på.

 

edit: hovedkort er et msi kt4v.

Å kombinere en BH-5-brikke med annet minne er meningsløst.

 

Ingen av brikkene vil kjøre raskere/strammere enn den tregeste, så da kan du like gjerne kjøpe noe tilsvarende til den du har fra før.

 

 

Hvis du har høy nok spenning tilgjengelig (godt og vel tre volt), kan du godt bruke én BH-5-brikke, hvis det var det du hadde planlagt.

Endret av Bob Ibsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...