Gå til innhold

Ang. Booty Bay vakt opptreden...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når man først ankommer en slik plass, der begge faksjoner har adgang.. slik som Booty Bay, Gadgeztan, Everlook etc. er man nøytral.

Da har jeg forstått det sånn at vaktene ikke bryr seg om du blir angrepen av motsatt faksjon eller ikke, men hvis en da quester der - kan en bli friendly og falle under vaktenes beskyttelse?

Og hva med det motsatte? Kan en på en måte bli KOS i f.eks. Booty Bay, som vil føre til at vaktene angriper deg on sight? Hvis du f.eks. har gjort mye ugagn i byen... :D

Endret av superreven
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg angriper en horde i ss, blir jeg slaktet av vaktene :(

Edit: Og ja, mange av disse er vel friendly i booty bay, så det er kanskje ikke så rart :p ? Irriterer :whistle:

Endret av M@R7!N
Skrevet
Hvis jeg angriper en horde i ss, blir jeg slaktet av vaktene :(

Edit: Og ja, mange av disse er vel friendly i booty bay, så det er kanskje ikke så rart :p ? Irriterer :whistle:

Hmm.. hva er SS ?

Jeg så iallefall noen horde i booty bay nett, som drepte en alliance, uten å få følger fra vaktene.. Tror de skulle ha vært innen rekkevidde...

Skrevet

Har ikkje egentlig lest så masse om det men vist eg trur rett så er det slik vist du angriper og dreper ein windradier i ein nøytral by

for og der etter drepe din egen windrider i den nøytrale byen så blir du kos hos den faction som den byen er med...

Må nå sei eg ikkje er sikker i dette her da siden eg har ganske mange øl innabords og ikkje gidder å....

ja nettopp, sengen neste, berre ein ø; til :)

Men eg trur eg skal ha rett ellers så er det sikkert mange i kø for å rette på meg... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...