Dewd Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg bare lurte på en liten ting, hvet ikke om noen har posta om dette før, men i så tilfelle så må jeg bare beklage. Altså, grunnen til at Blizzard ikke sender ut flere kopier av WoW før 15 april er pga. vedlikehold og at dem holder på og sette opp nye servere, rett? Vist jeg har forstått dette rett kan dere svare meg på dette, hvorfor sette opp nye servere når der fortsatt er mange som har low population? Takker for svar, mvh. Dewd
Kirikiri Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det er mulig de forutser at markedet ikke er på langt nær mettet. Selv om det er flere servere med low population, så vil de mest sannsynlig ikke være særlig low når man slipper løs si 100.000 nye spillere, eller flere. (Vet ikke hvor mange spill de vil slippe.) I tillegg er det alltid kjekt å beregne for mange flere brukere enn det som er laveste beregnede prognose. Hvis de har råd (og det bør de ha), så er det bedre å bygge ut serverparken mye og kontrollert nå, og så ikke trenge å gjøre det igjen før om kanskje 6 mnd, enn å måtte gjøre hele jobben om igjen om 2 mnd. Og så er det muligens en trend på low population. Hvis alle PVP-serverene er high population, mens PVE og RP-serverene er normal eller low pop, så vet de at de må legge til PVP-servere, ikke flere av alle typer. Kirikiri
Dewd Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Takker for svar Kirikiri, må få si at det ble en hel del mer logisk nå Håper Blizzard gjør en god jobb siden de har hatt en liten stund på seg nå Venter selv på spillet og ser fram til dagen det kommer i posten Dewd
M@R7!N Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Serverene sliter seriøst med stabiliteten, fatter ikke at de bare kan slipper ut enda flere kopier
Kirikiri Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Serverene sliter seriøst med stabiliteten, fatter ikke at de bare kan slipper ut enda flere kopier Tror det kommer ann på enkelte servere. Deathwing har ikke hatt spesielt mye problemer, bortsett fra dagen før siste patch. Burning blade derimot, har jeg skjønt at har slitt. Kirikiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå