Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Hei. Har CSS/ HL2 uten at jeg har brukt CSS så alt for mye, grunnen er at jeg synes at spillet er alt for mørkt, dvs veldig mørke partier.... skygge o. l Så til spørsmålet hvilke kommandoer kan man bruke i consoll for å øke f. eks gamma? Jeg spiller SOF2 veldig mye og i consoll på det spillet så er kommandoen /r_gamma og det nummeret du ønsker å bruke i fra 1 til og med 5. Default er 1.9. Gamma gjør spillet mye lysere så man faktiskt kan se i skyggene. Jeg har under grafikk settings satt spillet på max brightness dvs 1.6 som er max, og spillet er framdeles alt for mørkt. Andre kommandoer i consoll mottaes med STOR takk også EDIT: damn leif was here quick to day... Endret 2. april 2005 av Slettet+3124
slacker Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Last ned Powerstrip. Da kan du justere gamma on-the-fly med Ctrl-Alt-Pluss og Ctrl-Alt-Minus. Helt til skjermen blir kritthvit om du vil.
Gjest Slettet+3124 Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 (endret) Powerstrip. Dette programet koster jo penger, dvs at det er en trial. Så spørsmålet er framdeles er hvilke kommandoer kan du bruke i consoll som kan øke brightness eller mer gamma slik at spillet ikke blir så innmari mørkt? EDIT: damn leif was here quick today... Endret 3. april 2005 av Slettet+3124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå