Gå til innhold

bytte 6630 mot 6680 bare tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen vits i å bytte fra 6630 til 6680? De er jo nesten helt like og forskjellene er jo bare to kameraer, linse deksel, blitz og flere farger i skjermen (noe som du ikke har sjans til å se :hmm: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville påstått for min eigen del at det ville vore eit poeng i å bytte mobil ja :)

og at skjermen har fleire farga ikkje er å merke??? :hmm:

6630 har vel 65536 farger, 6680 skal i følge nokia ha 262144 farger.. viss du ikkje ser forskjell på det når du viser bilder på telefonen, ja då veit ikkje eg :p

vil i alle fall påstå at du vi sjå betydeleg forskjell på skjermane viss du viser same bilde på begge :)

Skrevet

Før vi kommer ordentlig i gang med diskusjonen:

Du har HELE tiden sagt at du aldri i livet vil bytte ut din 6630 mot 6680. Hvorfor starter du da en post om det?

Hvis dette blir en krangletråd eller lignende stenges den med en gang.

Så til saken.

For de som ikke har 6630 fra før og vurderer å kjøpe en av de to mobilene er jo 6680 et klart best valg. Den er litt dyrere, men jeg synes at den litt bedre skjermen og støtte for "ordentlig" videotelefoni rettferdiggjør dette.

For de som har 6630 fra før og vurderer 6680 vil (ut ifra MINE behov) det ikke være verdt å oppgradere. Dette avhenger selvfølgelig av hvor mye man får solgt sin 6630 for, men jeg ville ikke gjort det. Videotelefoni er overhodet ikke viktig for meg og det er jo det som er det eneste store argumentet for 6680. Om du eier 6630, er fornøyd med mobil og synes det er veldig viktig med ordentlig videotelefoni, ja da er det jo klart det er vits i å bytte.

:)

Skrevet
Før vi kommer ordentlig i gang med diskusjonen:

Du har HELE tiden sagt at du aldri i livet vil bytte ut din 6630 mot 6680. Hvorfor starter du da en post om det?

Hvis dette blir en krangletråd eller lignende stenges den med en gang.

Så til saken.

For de som ikke har 6630 fra før og vurderer å kjøpe en av de to mobilene er jo 6680 et klart best valg. Den er litt dyrere, men jeg synes at den litt bedre skjermen og støtte for "ordentlig" videotelefoni rettferdiggjør dette.

For de som har 6630 fra før og vurderer 6680 vil (ut ifra MINE behov) det ikke være verdt å oppgradere. Dette avhenger selvfølgelig av hvor mye man får solgt sin 6630 for, men jeg ville ikke gjort det. Videotelefoni er overhodet ikke viktig for meg og det er jo det som er det eneste store argumentet for 6680. Om du eier 6630, er fornøyd med mobil og synes det er veldig viktig med ordentlig videotelefoni, ja da er det jo klart det er vits i å bytte.

:)

Enig med deg :yes: For meg er det ikke vits å oppgradere siden jeg nesten ikke bruker videotelefoni og når jeg bruker det fungerer det kjempe fint uten to kameraer ;)

Skrevet
Ville påstått for min eigen del at det ville vore eit poeng i å bytte mobil ja :)

og at skjermen har fleire farga ikkje er å merke??? :hmm:

6630 har vel 65536 farger, 6680 skal i følge nokia ha 262144 farger.. viss du ikkje ser forskjell på det når du viser bilder på telefonen, ja då veit ikkje eg :p

vil i alle fall påstå at du vi sjå betydeleg forskjell på skjermane viss du viser same bilde på begge :)

Her har du beviset på at det ikke er mulig å se forskjell på skjermene :yes: Dette er hentet fra gsmarena

I_was_quite_anxious_to_test_the_display.doc

Skrevet

Det er lov å bruke Edit-knappen.

Vi har alle fått med oss at du vil beholde din 6630. Er ikke noe vits med denne tråden som en propaganda-tråd for å forsvare at du beholder 6630.

Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...