Keylar Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Jeg kjøpte meg dette spillet idag og jeg må bare si jeg er helt satt ut av hvor morro dette spillet er!. Ingen ting er bedre enne å rive slemmingen opp i taket og vri nakken dems en runde .
Letharian Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Er det noen som har fått splinter cell til å fynke i coop? jeg har åpna porter 20 - 49000 og det fynker ikke. ta kontakt på msn om du kan hjelpe meg. [email protected]
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hvorfor! Hvorfor må du pine meg enda mer med din flotte inspirerende artikkel!? Jeg har ventet på dette spillet i .... et år eller noe sånt. Og har ikke nok penger til det før om en uke. Pinen er uutholdelig..Må spille nå! coopen høres jo helt (jeg har ikke ord) fantastisk ut. smerte...smerte!
Letharian Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Hvorfor! Hvorfor må du pine meg enda mer med din flotte inspirerende artikkel!? Jeg har ventet på dette spillet i .... et år eller noe sånt. Og har ikke nok penger til det før om en uke. Pinen er uutholdelig..Må spille nå! coopen høres jo helt (jeg har ikke ord) fantastisk ut. smerte...smerte! coop'en fynker jo ikke så
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 vel.. Jeg har iallefall hatt MASSE problemer når det gjelder multiplayer spilling. Spesielt i Rome Total war og Splinter cell 2. Men eg har alltid fått det til å funke til slutt uten å åpne noen porter noe som er veldig rart fordi jeg vet i det hele tatt ikke hvordan jeg åpner porter på min router...
Elendil Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Dere som har fått det til. Er loade tiden lang i Coop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå