Xanitra Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Øh, bare lurer på en sak. Om jeg sletter kontoen min, kan en annen da bruke mitt spill om jeg selger det? eller mp jeg gå hardere til verks?
Xanitra Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 sendte blizzard en mail på det. men i mellomtiden: Noen som vet?
Dewd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 hmmm du kan jo alltids bare slette dine chars, og deretter selge kontoen din ( gi ham/henne brukernav og pass + cd key ) da kan den personen du selger kontoen din bare starte sine egne chars på din konto
Dʋgɢtung Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det skal ikke være mulig å slette kontoen man har laget, nei. Det betyr at hvis du vil selge spillet, må du også sende med brukernavn/passord.
Xanitra Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 øh, er dette egentlig lovlig? Blizzard lar meg altså da ikke få lov å selge spillet? Hva er det for noe?
Mith Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Du har selfølgelig ikke lov til å selge det videre. Det står svart på hvit når du mekker deg konto. LES EULA! Så klart har blizzard lov til å nekte deg å selge spillet vidre. /Off topic Altså, å spille World of Warcraft er ikke en rett, det er en gode. Liker du ikke det blizzard gjøre/ikke gjør så er det bare å slutte å spille spillet. Dette er ikke ment som et personangrep av noe slag, men noe som gjelder for alle blizzard/wow surve poster.
Admin'c Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 blir vel ca det samme for cs det steamkontoen følger med nøkkelen =)
Xanitra Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 oki, da har jeg fått det inn med teskje. Takk igjen,.
Dewd Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Men vist du selger det også kansje velger......bare tuller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå