Dondrio Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 ja, fik beksjed om at jeg måtte betale på nytt nå, men det er jo ikke riktig... betalte for 2 måneder jeg (23 februar.. klokka 18) og da skal jeg gjor forsatt kunne spille, men neida... noen som har hatt samme problemmet eller må jeg ta kontakt med blizzard folka?
meridoc Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Jeg har et lignende problem! Jeg kjøpte 3 måneders spilletid, men nå kan jeg plutselig ikke spille lengre! når jeg går innpå kontoen min står det at den er "frozen"! det står også at jeg ikke hav valgt noen betalingmåte! visakort infoen min er plutselig vekke og! men heldigvis har jeg ikke blitt trukket fra på kontoen min, så jeg håper på at jeg bare trenger å kjøpe nyt spilletid uten at jeg blir trukket fra 2 ganger! men av og til har jeg litt problemer med å sjekke kontoen min på nettsiden (bare i dag)! så jeg får se hva som skjer... håper det fikser seg... Endret 1. april 2005 av meridoc
M@R7!N Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Fikk det etter den nye patchen idag også (bare en liten hotfix). Det var akkurat det som hendte sist, folk fikk samme problemet etter 1.3.3 patchen, så de bør! klare å fikse dette FORT! Begynner bli grundig lei av å ikke kunne spille spillet når jeg vil(snakker ikke om vedlikehold ), enda jeg har betalt for 3 måneder Edit: Er bare å vente, de fikset det for meg sist gang den var frozen. Er 3. gang dette nu. Endret 1. april 2005 av M@R7!N
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Står at min prepaid gamecard-periode er over. Dette er 4. eller 5.gangen jeg opplever problemer med dette. Dessuten er Account Management-sidene nede. Hurra! *grue seg til neste patch* EDIT: Bruker MasterCard Endret 1. april 2005 av CobraM
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Flott. Skrev en ganske lang mail via webforms for å informere om at jeg har problemer med betalingen (Billing Support). Så trykket jeg send. "An Error has occured. Please try again". Alt jeg skrev ble borte. *headbang* Nå er forresten hele wow-europe nede.
nd4spd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det virker som om at betalingsinformasjonene blir slettet hver fredag (Da serverene blir oppdatert)
eKoFiSK Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hmm.. Skrev in Card Number: 1 og Veri Code: 1, det funka fint @ Registreingsdagen.. Når jeg logger inn i disse dager står det Acc. Frozen, men jeg kunne spille for det Inntil i dag.. når jeg logga inn på spillet kom Your playtime has expired elns.. Er litt rart at man kan spille med Frozen Acc. da
Dondrio Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 kameraten min for spilt, han betalte samme dag som meg... då, ja... hva skjer egentlig
OscarWoHA Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Account Frozen. Det står at jeg ikke har fylt inn payment method. Seriøst. Det gidder jeg ikke mer. Kan jo snart alle nummerene på kortet i hodet. Venter på svar fra mailen jeg sendt (hvis den ble sendt).
nd4spd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Nå kom jeg endelig inn på Acc. siden og registrerte kortet på nytt, og da virket det med en gang Edit: Nå gikk alt ned igjen, nå er jeg meget lei av Blizzard sitt "Fredagsrituale"... Endret 1. april 2005 av nd4spd
Dondrio Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 sånn, kom inn på den, men så... det tar 2 min og få opp character lista og når jeg trykker på characteren, så loader den og den stopper, slik har den stått i 15 min:S funker med en annen character som jeg lagde nettop, men ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå