Gå til innhold

betalings periode ute? nei, trokke det du!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, fik beksjed om at jeg måtte betale på nytt nå, men det er jo ikke riktig...

betalte for 2 måneder jeg (23 februar.. klokka 18) og da skal jeg gjor forsatt kunne spille, men neida... noen som har hatt samme problemmet eller må jeg ta kontakt med blizzard folka?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har et lignende problem! Jeg kjøpte 3 måneders spilletid, men nå kan jeg plutselig ikke spille lengre! når jeg går innpå kontoen min står det at den er "frozen"! det står også at jeg ikke hav valgt noen betalingmåte! visakort infoen min er plutselig vekke og! men heldigvis har jeg ikke blitt trukket fra på kontoen min, så jeg håper på at jeg bare trenger å kjøpe nyt spilletid uten at jeg blir trukket fra 2 ganger! men av og til har jeg litt problemer med å sjekke kontoen min på nettsiden (bare i dag)! så jeg får se hva som skjer... håper det fikser seg... :ermm:

Endret av meridoc
Skrevet (endret)

Fikk det etter den nye patchen idag også :( (bare en liten hotfix). Det var akkurat det som hendte sist, folk fikk samme problemet etter 1.3.3 patchen, så de bør! klare å fikse dette FORT! Begynner bli grundig lei av å ikke kunne spille spillet når jeg vil(snakker ikke om vedlikehold ), enda jeg har betalt for 3 måneder

Edit: Er bare å vente, de fikset det for meg sist gang den var frozen. Er 3. gang dette nu.

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Står at min prepaid gamecard-periode er over. Dette er 4. eller 5.gangen jeg opplever problemer med dette. Dessuten er Account Management-sidene nede. Hurra!

*grue seg til neste patch*

EDIT: Bruker MasterCard

Endret av CobraM
Skrevet

Flott. Skrev en ganske lang mail via webforms for å informere om at jeg har problemer med betalingen (Billing Support). Så trykket jeg send. "An Error has occured. Please try again". Alt jeg skrev ble borte. *headbang*

Nå er forresten hele wow-europe nede.

Skrevet

Hmm..

Skrev in Card Number: 1 og Veri Code: 1, det funka fint @ Registreingsdagen..

Når jeg logger inn i disse dager står det Acc. Frozen, men jeg kunne spille for det :hmm: Inntil i dag.. når jeg logga inn på spillet kom Your playtime has expired elns.. Er litt rart at man kan spille med Frozen Acc. da

Skrevet

Account Frozen. Det står at jeg ikke har fylt inn payment method. Seriøst. Det gidder jeg ikke mer. Kan jo snart alle nummerene på kortet i hodet. Venter på svar fra mailen jeg sendt (hvis den ble sendt).

Skrevet (endret)

Nå kom jeg endelig inn på Acc. siden og registrerte kortet på nytt, og da virket det med en gang :roll:

Edit: Nå gikk alt ned igjen, nå er jeg meget lei av Blizzard sitt "Fredagsrituale"...

Endret av nd4spd
Skrevet

sånn, kom inn på den, men så...

det tar 2 min og få opp character lista og når jeg trykker på characteren, så loader den og den stopper, slik har den stått i 15 min:S

funker med en annen character som jeg lagde nettop, men ja :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...