Gå til innhold

får ikke opp den sikkerlige feilmeldingen (asp.net


Anbefalte innlegg

Hei

Er helt ny på asp og asp.net fronten. Har et problem jeg ikke forstår her, alle sidene mine funker bra på localhost men når jeg legger de til min side hos web10, så funkere det ikke. jeg får da denne feilmeldingen:

 

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

 

 

Jeg har laget et

"<customErrors mode="off" />" tag og satt det i web.config, og lagt den i den øverste mappen i mitt subdomene..

 

Hva tror dere er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror feilen er at jeg bruker

"Visual Web Developer 2005 Ekspress Edition Beta" den bruker v2.0 av ASP.NET mens webhosten min bruker bare v1.1.2. dette er vel kanskje ikke så overraskende etter som jeg har forstått at 2.0 bare er i beta fasen.

 

Da er spørsmålet mitt, går det ann og gjøre den koden jeg har til kompatibel med v1.1.2 av ASP.NET?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...