anaconda Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Min pc: PSU: 340W Hovedkort: Asus P4S33 P4 2,4 Ghz 2 x 512 MB Ram Jeg er drittlei nå! Kjøpte nytt grafikkort (Gainward Geforce 6600GT) slik at jeg skulle kunne spille spill. Men nå er det blitt helt håpløst. Maskinen restarter og jeg får opp denne meldingen: http://tinypic.com/2ivuwo Spillet det gjelder er The Sims 2. Jeg har nyeste drivere installert. Har også prøvd alternative drivere som jeg fant på gure3d.com men da ble det bare verre. Nå har jeg bestilt ny strømforsyning. Hjelper ikke det gir jeg opp. Da selger jeg dritten på QXL og installerer det gamle ATI kortet. Faens drittkort!
AndersT2 Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Det er nok kanskje PSUen ja, har du mange harddisker og annet enn det du nevnte? Det kan også være feil på selve skjermkortet. Kjørte selv problemfritt med 2.8 [email protected], 2x512 ram, 5 harddisker, radeon 9800 pro (klokket litt), dvd brenner+cd brenner, og 5 vifter div lys, med en 360 watt chieftec PSU, så ditt burte kanskje ha funket. Hva slagts PSU har du i dag? Q-tec?
pcp160 Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Strømforsyning høres jo ut som en sannsynelig årsak. Noen får liknende problemer hvis gamle drivere ikke er fulstendig fjernet. Om det heller ikke hjelper med ny strøforsyning ville jeg gitt formatering en sjangse før du kaster'n på Qxl. Men er det bare det ene spillet som ikke funker?
Arne_F Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) PCI-e versjonen (6600gt) burde man ha minst 350W, men jeg antar at du kjører AGP..? EDIT: Så det er nok ikke strømforsyningen. Endret 2. april 2005 av Rune_F
anaconda Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 Jeg har instalert ny strømforsyning. Det hjalp ikke. Prøvde og formatere og reinstallere winxp. Spillet krasjer enda. Faens dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå