King-Nothing Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Jeg bruker Nero til å brenne ut filmer med. Fra .mpg eller .avi til vcd for bruk i DVD-spiller. Men jeg syntes det tar utrolig lang tid. Pc`n min bruker ca 3t pr film når den forandrer format. (Encoder). Er det noen programmer som gjør dette raskere eller er det bare pc`n min som er treig? Har en Pentium III 1.0 gHz med 512 Mb ram.
diversity Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Er ikke helt sikker på dette da.. Men en venn av meg har en ganske ny pc, og han bruker også meget lang tid på det samme som deg.. Tror det skal være sånn. Brenner du med dvdbrenner? De har jo ganske lav speed, så det skal vel ta tid..
_Adler_ Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Skulle egentlig svare på denne posten i går, men fikk ikke nok tid.. Har en venn som har en temmelig gammel pc (500 Mhz CPU og 184 mb ram) han bruker også veldig lang tid (av og til rundt 6 timer). Har konvertert noen Dvd filmer til DivX og det tar også veldig lang tid, rundt 4 timer. JEg har 2.00 Ghz Intel Celeron og 512 MB RAM. Det tar bare lang tid fordi Nero må konvertere 1 og 1 bilde, så da skjønner du at det tar lang tid. Den kan også være pga. pc-en og hvilken prosessor du har. F.eks. AMD 64 bit prosessorene er betraktlig bedre til å konvertere fra f.eks. DVD til DivX enn en Intel Pentium 4 med samme klokkefrekvens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå