johnped Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Hei.. Når jeg kjører dc++ på tådløst nettverk, så fungerer alt bra. Men så tenkte jeg: Hvis jeg kobler meg direkte opp til routeren med en kabel, så kanskje jeg ville vinne litt på hastighet... Men når jeg så gjorde, så fungerte ikke dc++ i det hele tatt. Klarte ikke å connecte, eller søke på noe. Bruker aktiv tilkobling. Rart at det skal være forskjell på kablet og trådløst på dette her..???? Noen som vet noe..?? Tjalabais
Marti Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Det du mener nå er at du connecter til en hub på WAN? Før så var du tilkoblet trådløst, mens nå har du tatt i bruk kabel, men du fikk ikke connected når du brukte kabel?
White Fox Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Ja, har sjekket at det stemmer. Helt sikker på dette.. Du mottar ny ip når du kobler til lokalt. Pass på at det er den du legger inn i dc og under portåpningen i routeren. Hvis du bruker mac filtrering så pass også på at du har klargjort for nettverkskortet som brukes ved kabeltilkobling.
johnped Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 Har sjekket at ip adressen er lik i dc++ og i routeren. Og da snakker jeg om den offentlige ip-adressen på nettet. Dc++ står bare å prøver å få til connecting. Og ender med connection timeout. Jeg har de helt samme innstillingene med ip adressene når jeg er logget på trådløst. Så jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det ikke skal gå med nettverkskabelen fra bærbar til router.
johnped Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Noen som kan hjelpe meg med dette overstående problemet..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå