Gå til innhold

Enda et nytt design [V2.5] Dette skal brukes


Anbefalte innlegg

Jeg syns det er kult med interface, så lenge det ikke går utover presentasjonen av innholdet, om det kan forstås. Jeg syns ikke dette var så ille, og er enig i mye av det som er sagt tidligere. Det tigerhodet hadde ikke så mye der å gjøre eller?

 

Folk som tror de ser dansere bør vel få øya litt opp for omverden. Virker som du interesserer deg en del for kampsport, og hvorfor ikke la det komme fram i designet?

Det er nettopp hva siden skal handle om. Turn, cheerleading og kampsport. Det er grunnen til at jeg valgte å ta med alle de forskjellige stillingene, for det passer med innholdet på siden.

 

Aisutora er et japansk ord og betyr Ice Tiger på engelsk. Derfor tigeren. Jeg syns det ble så fargeløst uten den.

 

Loomy Det at den tigeren nederst i headeren ligner på puma logoen har jeg faktisk ikke tenkt på før nå. Er like greit å fjerne den da. Vurderte om jeg skulle ha den der eller ikke, men nå bare fjerner jeg den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg likte overhodet ikke fargene og effektene. Får litt 2001 csfjortisfølelse av siden og siden hjemmesiden ikke er csrelatert burde siden være mer "clean" og renere. Navigasjonen var for stor og overdrevet bruk av effekter gjør menyen stygg.

haha cs 2001 fjortiss følelse :S

 

likte designet! headeren passet ikke helt inn med resten av designet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...