thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 gta til psp er bare i den samme byen som 3ern og det er greit for meg, mye fett å finne på der alle missiona er nye og du spiller en annen kar.
TrashMaster Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Yupp... Grand Theft Auto blir forhåpentligvis en av start titlene til PSP i Norge. Sony har fått kritikk for å ha for få gode spill til PSP launch i USA, men er vi heldig klarer Rockstar og Sony litt hastearbeid. GTA serien har jo gjort det surt godt på PS2 i alle år og jeg har troen på GTA på PSP. Formatet er selvfølgelig ideélt for GTA-spill, så er nok bare å glede seg!
thomassit0 Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 jepp. tror det skal komme i september så det kan stemme. ( har dog hørt rykter om en desember lansering da )
Zemeckis Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 (endret) Gledet meg til GTA til PSP. Håper det blir like bra som de 3(som kom til PS2 først) andre spillene Endret 8. mai 2005 av Zemeckis
genser Skrevet 11. mai 2005 Skrevet 11. mai 2005 Har desverre ikke PSP, men gledelig å se at den kommer på PSP også. Muligens det blir en slik en på meg etterhvert da. Jeg tviler sterkt på at det blir 2D, men skulle likevel helst hatt den i slikt format. Jeg synes ingenting slår GTA 1 og 2, og liker at det er veldig enkelt å kontrollere, spesielt på konsoll. Så på håndholdte vil jeg alltid helst ha 2d, uansett om hardwaren takler mer eller ikke. Uansett, blir gøy å prøve.
thomassit0 Skrevet 12. mai 2005 Skrevet 12. mai 2005 ville du heller hatt 2D istedefor GTA3 style 3D ? ? jeg synes GTA i 3D er myye fetere jeg da.. men hver sin smak for all del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå