asad Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har den siste uken merket at musa ofte "hakker", henger liksom etter og jeg må bevege musa ekstra mye for å gjøre en bevegelse. Dette skejr ikke alltid, men ofte. Noen opplevd det samme? Klarer jo nesten ikke spille når den blir sånn. Og en annen ting, når jeg åpner email,ah, eller selger ting,åpnes ALLE containere jeg har. Har ikke installert en mod med denne egenskapen ( har all in one modden , men det blir jo noe annet ) Kunne noen gitt meg noe tips eller?SLiter her
Ciwie Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg har faktisk opplevd det samme! Jeg holder høyre musetast, og svinger karakteren rundt. Da hender det det henger etter...
asad Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 trådløs mus? ja den er trådløs, men jeg har aldri hatt problemer. Pluss at jeg prøvde en annen mus, med samme resultat ( men det er godt mulig at den var i ustand, så var den med hjul og greier ).
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Har ikke trådløs men jeg merker det samme problemet selv. Fikk det etter den nye patchen
asad Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Skrevet 30. mars 2005 det som er rart, er at det virker som det skjer når det begynner å bli litt sent ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå