Gå til innhold

Råd angående nytt Lydkort


Anbefalte innlegg

Vel mitt gamle lydkort gikk seg en tur og jeg tror ikke han kommer tilbake..

 

 

Dette skjedde bare et par dager før mitt nye surround sett (Z-5500) ankom.. Dermed trenger jeg et nytt kort slik at jeg kan nyte lyd.

 

 

Er ikke kresen på lyd og trenger ikke det beste, billigere jo bedre omtrent, så lenge ikke det høres forgrønnjælig ut.

 

Nå.. jeg har mulighet til å anskaffe meg et CREATIVE AUDIGY2 ZS 7.1 THX til rundt 730kr.

Men jeg så også at de hadde en billigere, tror det var Creative Live! et eller annet til rundt 250kr.. husker ikke hele navnet, men den hadde mulighet til å kjøre 5.1

 

 

Siden Z-5500 er 5.1 trenger jeg vel egentlig kanskje ikke mer enn den billige...

 

 

Eller hva mener folket? Burde jeg slå til på den Audigy2 ZS?

 

 

 

Eller.. er det et annet bedre alternativ.. som jeg kan bestille fra et eller annet sted.. ?

 

(Vet ikke om det har så mye og si, men bruker Pc'n i hovedsak til spill/musikk.. film ser jeg heller på tv'n)

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er blind .. + at jeg har svært lite peil...

 

men er det noen forskjell på den fra komplett og denne: Fra Elkjøp ..

 

Annet enn at Komplett sin er i Bulk og Elkjøp sin følger med pen eske og et par spill?

 

(Fordi selv om prisen står 995 så kunne jeg få det til innkjøpspris som var 731.. og det er da uten transport .. Siden jeg plukker den opp selv.. med transport fra komplett kommer det vel på rundt 600 ... eller.no?)

Endret av Matriac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...