SpeCtaCelus Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 sjekk denne siden http://www.spectacelus.tk Hva trenger jeg og forandre bortsett fra designet, osv?
avtrekkeren Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Fjern alle linker relatert til CS :razz: :razz: :razz:
Cursed Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 det står unreal turnament, fiks det om til tournament. :smile: (når du trykker på unreal, så er det i teksten der)
schwenkis Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Under Data/Min Pc, har du ramset opp alt du har av utstyr, bortsett fra hva slags prosessor du har. Kan være kjekk å ha med, hvis det er noen som er interessert i å vite det da! :wink:
vegge Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Fjern reklame popupsene! Ellers synes jeg personlig at området i midten er litt for smalt. Du klarer jo ikke å skrive mye der! Men så har du kanskje ikke så mye å skrive heller?
oXygEn Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Jeg ville unngått store bokstaver og mellomrom i filnavn.
tintin77 Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Åh nei, ikke enda en tvilsom side som tror at de har så bra innhold osv. Lei for å si det, men denne vil ikke bli særlig lagt merke til på www Alt for lik andre "crappy" sider på internett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå