Maynard James Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hei, jeg er ganske noob på wow nå, har nettopp begynt å spille det, spilt meg til lvl 10 med 3 forskjellige dette er fordi jeg ikke har egen account enda, som jeg skal kjøpe imorgen, når butikkene opner de jeg har prøvd er Mage, Paladin og Rouge. likte egentlig alle ganske godt. Men spørsmålet er, hva er lettest å spille med av alle classene? er det noen ting det er lurt å gjøre i begynnelsen av spillet osv? Shade
Dʋgɢtung Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Jeg synes paladin er greiest å ha som en første skikkelig character. Da får man på en måte litt av hvert, og man har muligheten til å stikke av når noe går galt. Har du funnet en butikk som har spillet inne? Trodde ikke de skulle sende ut nye kopier før i midten/slutten av April
Maynard James Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 (endret) er det ingen butikker som har det? jaja, får no se i de vi har irundt oss uansett jeg da Edit : kom gjerne med flere forslag på hva som er lurt å gjøre osv Endret 28. mars 2005 av Shade22
akristina92 Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=383622&hl=
Maynard James Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Skrevet 28. mars 2005 jess, da fortsetter vi der istede, denne kan bare stenges for den del da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå