Gå til innhold

Mista Alt i Firefox

kiios

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg dreiv å surfa med firefox, plutselig ville den ikke koble til noen sider, så jeg restarta firefox. og da når jeg skulle starte firefox kom det opp at jeg måtte skifte profil.. jeg prøvde å logge på "default" men så sto det at profilen alerede var i bruk, så jeg lagde en ny.. men da var alt av plugins, bokmerker, skins å apsolut ALT! akuratt nesten som om jeg hadde akurat ny-instalert firefox :( vet noen om hvordan jeg kan gå tibake til den defaulte profilen igjen, eller så jeg idet minste hadde fått tilbake bokmarkene, di er ddet vigtikste egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du blir spurt om profil, er at prosessen firefox og firefox-bin ikke er kverket. Ctrl-shift-esc, der finner du prosessene og kverker de. I menyene skal du ha noe som heter profilemanager under firefox. Start den og velg default igjen. Da skulle alt være i orden igjen ;).

Skrevet (endret)

Selvsagt blir det borte når du skifter profil. Blir litt som om du logger på med et nytt brukernavn i windows. Instillingene endres.

Hvis du ikke klarer å avslutte firefox prosessen, restarter du maskinen. Hvis du fortsatt ikke kommer inn på default profil, så er det fordi det ligger en lock fil i default profil katalogen som ikke er fjernet. Den kan du slette manuellt.

Denne dreier seg om samme problemet, bare med Thunderbird og i linux. Men du vil skjønne hva som er problemet.

Dessuten, hvilket OS du bruker er informasjon som er viktig å komme med.

Endret av Orjanp
Skrevet

jeg prøvde å restarte, men fikk ikke til. å jeg veit det der om thunderbird i linux.. men jeg trenger FIREFOX i windows

Skrevet

å krase firefox på nytt, jeg har prøvd å åpne hundervis av faer å vinduer mens jeg avslutter prosses eller prosstere, men får det ikke til.

Skrevet

jeg fant profile manager til thunderbird i windows menyen, men ikkeno firefox . på firefox mappa liger det bare "Mozilla Firefox" og "Mozilla Firefox(Safe Mode) :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...