Gå til innhold

ferdi kabinett dør me plexiglas !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

noen her som veit om noen plasse jeg får kjøpt ferdige kabinett dører med plexiglas til Revoltec kabinett(lilla) ?

Endret av DeeXTeeR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

flexiglas, plexiglas, plaxiglas? Nå må du bestemme deg her. Det heter PLEXIGLASS altså.... Kanskje noen av oss burde kule'an litt med alkoholen i påsken? :p

Skrevet
plexiglas på nynorsk

plexiglass på bokmål

lr va de omvent :D

hakke peiling eg :p hehe

el = eller antar jeg? :hmm:

Hehe, jo du har nok rett. Det heter vel plexiglas på nynorsk. Men flexiglas og plaxiglas er vel å strekke den litt for langt. Samisk kanskje :tease:

Skrevet
hehe....skriver mye feil når jeg har drukket 4-5 øl, men kan rette de sikkert i morga da :D ska på forspel no :D

skrives det ikke vhorspiel eller noe sånt?

:er i "rettemodus" nå:

Skrevet
hehe....skriver mye feil når jeg har drukket 4-5 øl, men kan rette de sikkert i morga da :D ska på forspel no :D

skrives det ikke vhorspiel eller noe sånt?

:er i "rettemodus" nå:

Vorspiel, og betyr førspill.. Bare så det er sagt (har tysk på skolen :p)

Men, ingen som egentlig har svart på spm hans...

Synes Revoltec kunne laga en dør med plexi til det kabinettet, for det hadde blitt rått det!

Skrevet

vis du absoulutt vil ha plexiglass i side døra kan du jo skjære ut ved å fløge den svarte kanten på "tatooen" å sette inn ett glass selv :p

Skrevet

Vel, nå kommer det beste svaret ang. tråden, som ikke er OT:

Dette er vel det nermeste du kommer, siden de kabinettene er tatt ut av produksjon fra Chieftec`s side, og dørene er utsolgt, tror ikke de har disse i produksjon lenger heller.

• 4 uker senere...
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet (endret)

var da voldsomt som du skulle pirke da jonas :tease: spøy av 2 smirnoff ice? _LOL_ :no:

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...