MagE Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) hei, jeg sitter nå på TG og prøver desperat på og få til DC++. Jeg kommer meg helt fint inn på huber og ser listen med brukere, men når jeg prøver og få lister/søker etter filer skjer det ingenting. kan det være noen instillinger eller lignende som må skiftest på? Mvh MagE @ TG Endret 26. mars 2005 av MagE
MagE Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 (endret) Er du i active mode? ja. Jeg går utifra at det er min IP som skal stå i boksen vedsiden av? Endret 26. mars 2005 av MagE
Equerm Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Er du i active mode? ja. Jeg går utifra at det er min IP som skal stå i boksen vedsiden av? Ja det er din IP som skal stå der. Det var det eneste forslaget jeg hadde
MagE Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 Internett virker fint? jupp, kan fint chatte på DC også, ser brukere og alt, men listen kommer ikke
Ronny M Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) Funker det i passive mode? Jeg har ingen kjennskap til utstyret de bruker ut mot internet på TG men det er kanskje en brannmur der et sted og da må den ha åpne porter som dc++ kan bruke for at du skal kunne søke i activ mode. Endret 26. mars 2005 av Ronny M
MagE Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Skrevet 26. mars 2005 nå funker DC fint, takket vere dere, jeg dobbletsjekket IP'en min og den var feil. så nå får jeg endeligt lister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå