Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Innlegging av Xp på ny PC


Anbefalte innlegg

Sitter nå på The Gathering 2005 og kjøpte meg en ny pc pga. fps probs og en gammel pc!

Fikk delene 2.dag og nå er det 4.dag og jeg har enda ikke kommet inn på den (sånn helt!).

 

- Jeg satte sammen og startet PCen og trodde alt skulle fungere greit.

- Startet innstallasjon av Win Xp Pro og kom et godt stykke ut i den før jeg fikk en feil melding(BLÅ SKJERM MED FEIL), dette prøvde jeg flere ganger med fikk forskjellige feilmeldinger (etter vær feilmelding måtte jeg starte innstallasjon på nytt)

- Gikk så til karen i ASUS disken og fikk han til og se på feilen, han startet innstallasjon av XP pro og fikk faktisk til og innstallere hele windows og klare og komme inn på selve windowsen(!!!)

- Jeg gikk tilbake til plassen min for og innstallere driverne og det klarer jeg bra, og legger inn Norton AntiVirus.

- Etter hvert fikk jeg en virus melding og jeg bestemmte meg for og ta windows update som jeg enda ikke hadde tatt.

- Jeg startet update! Men plutselig rebootet PCen seg (?), kommer inn i windows og starter update på nytt, men nok en reboot!

- Etter 5. reboot får jeg en STOPMELDING / FEILMELDING / BLÅ SKJERM, noe som gjør det til at jeg må innstallere windows på nytt, noe jeg enda ikke har klart!

 

Så nå har jeg sittet uten PC i snart 2 døgn og vet ikke hva jeg skal gjøre!

Er du på TG og har tid til og hjelpe meg eller har mulighet til og si hva feilen er over forumet så vær så snill og gjør det, hadde vært evig takknemelig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den feilen jeg også trur jeg.. hadde det litt før TG jeg da men, har enda ikke fiksa det. har formatert utrolig mange ganger men feilen kommer oppigjen etter vært....

men det som begynte med meg var at den bare klikka vilt så jeg måtte reboten vært 10 ende min.

så når jeg hadde rebotan noen ganger fikk jeg blue scren å den rebota seg hele tiden..

nå holdte jeg på å formatere men hjelper ikke når den blue scren kommer opp hele tiden, så må jeg begynne på nytt ..

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...