Gå til innhold

Siemens S65 - Pingle mobil


Anbefalte innlegg

Har en snart 1 år gammel S65 som har fungert som den skal og har vært behandlet meget godt.

 

Tok meg en tur ut i dag og det var noen utrolig små dråper regn i luften, pratet i 30 sec med en kamerat før den blacket ut og nektet alt av tastetrykk. Tok ut batteriet og satte det inn, men fikk ikke tastet PIN engang.

 

Skal det virkelig SÅ lite til for å få knockout på en S65, den ble ikke direkte utsatt for noe som skulle få den til å klikke, det lille regnet som var i luften kunne umulig kommet seg inn i mobilen.

 

Da jeg kom hjem la jeg den på stuebordet med batteri og batterilokk demontert og nå fungerer den, men den er treg.

 

Lurer på om det er flere som har opplevd noe lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm. Virket jo litt smårart da, men prøvd med ny software? Og hvilken er den siste egentlig?

 

Noe av det som har skjedd kan ha å gjøre med at den har blitt utsatt for fukt før. Send den inn hvis det skjer mer da.

Hvis han sender den inn på service, han betale 290kr uten moms for å få den tilbake eller la dem reparere den til en dyr sum på rundt 1000lappen tipper jeg.

 

Er den fuktskadet, ikke send den inn til service da det blir dyrt for deg. Ha den heller selv.

Lenke til kommentar

Har firmware 25 for de som lurte på det...

Slo på mobilen i dag og testet den uten å merke noe feil, må ha vært en eller annen plass det har kommet fukt inn og tørket etterhvert.

Det som er det rareste var at bare av/på knappen virket mens resten av tastene var døde.

Lenke til kommentar
Hvis du bor i oslo området,, kan du ta en tur innom mobilfiksern....Defikser den gratis hvis du viser frem kvittering.. ( det er ditt butikkene sender mobilene når det er noe feil)

 

 

www.mobilfiksern.no

Vet at jeg "bumper" denne nå. Men jeg MÅ bare si at det er ikke alle som sender den til mobilfiksern vettu.. Det er utrolig mange andre verksteder rundt omkring i Norges land.

Feks: A Novo Norge AS, Mobildata Borg / Fedrikstad, Nordialog Trondheim / Kristiansand / Oslo / Skøyen / Stavanger / Ålesund, Teleservice As..

 

Dette er bare noen av Mobil verkstedene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...