Piratpjokken Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Topicen sier vel det meste. Men hvis der er noen som vil mase på meg om der har vert en slik topic ute før: Ja, eg har leita men fann ikkje. Så til saken. Eg prøvde "fraps" men det virket - "ballete" rett og slett. Trur ikkje det tok opp lyd heller. Er det noen som vet om et program som er virkelig brukbart til å lage cs film er det endelige spørsmålet mitt. Takk
brd Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 ]kva du meiner den "nye fraps" tar musikk eller kan du berre LESE STICKY
DevN Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Du kan vel bruke den "gamle" måten, da? "startmovie <demo> <fps>", f.eks. "startmovie mindemo 50". Skal du ha lyd kan du søke etter noe ala "record sound" på http://www.download.com/. Sist jeg drev med det, brukte jeg GoldWave, som jeg fant på download.com. Lykke til.
brd Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 eg forstor meg ikkje på vegas er det ein faQ eller ein guide?(vis ikkje kan di lage ein plz )
DevN Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Står det ikke noe i hjelpegreiene? Jeg brukte ingen guide, jeg dro bare klipp over til vinduet i begynnelsen og lekte meg litt med overganger fra et klipp til et annet, og sånt. Høyreklikk f.eks. på klippene, så har du vel noe som heter "Media FX" (hvis jeg ikke husker helt feil). Der har du en del greie funksjoner også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå