Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Advarsel! Kilde DHCP hendelses-ID:1003


Anbefalte innlegg

Finner denne advarsel i administrative verktøy under hendelsesliste: Nettverksadressen den henviser til er mitt trådløse nettverkskort dlink dwl-ag660.

Jeg bruker tele2 bredbånd og har lucent modem og dlink di-624 router. Datamaskin er konfigurert til å motta ip adresse automatisk og DNS- serveradresse automatisk. Router er også konfigurert til å motta dynamisk ip-adresse. Jeg må bruke dlink ikonet ned i høyre hjørne for å logge inn på nett fordi den logger ikke inn automatisk. Jeg har aktivisert følgende i router: Nettverkskryptering med 26tegn og 128 bits kryptering , WPA-PSK, Mac-filter. Skjult SSID. Noen som kan fortelle meg hvorfor denne feilen kommer?

 

 

 

 

 

Hendelsestype: Advarsel

Hendelseskilde: Dhcp

Hendelseskategori: Ingen

Hendelses-ID: 1003

Dato: 25.03.2005

Klokkeslett: 10:15:33

Bruker: I/T

Datamaskin: 4CB6A2B9BB

Beskrivelse:

Datamaskinen kan ikke fornye adressen fra nettverket (fra DHCP-serveren) for nettverkskortet med nettverksadressen 000F3D34E25D. Følgende feil oppstod:

Operasjonen ble avbrutt av brukeren. . Datamaskinen vil fortsette å prøve å hente en adresse på egen hånd fra nettverksadresseserveren (DHCP).

 

Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Data:

0000: c7 04 00 00 Ç...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...