Krims Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Må jeg ha innstalert spillet med min CD-key for å få spilt på min acc? jeg lurer siden man må skrive inn cd-key på acc-creation sidene...Jeg har så treig linje så det kunne vært kjekt om jeg bare kunne kopiert spillet fra en kamerat..så slipper jeg å laste ned updates Men jeg skal jo seff kjøpe spillet selv. Kan jeg evt _bare_ kopiere updates over i min WoW mappe?
apoxdigital Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Må jeg ha innstalert spillet med min CD-key for å få spilt på min acc? jeg lurer siden man må skrive inn cd-key på acc-creation sidene...Jeg har så treig linje så det kunne vært kjekt om jeg bare kunne kopiert spillet fra en kamerat..så slipper jeg å laste ned updates Men jeg skal jo seff kjøpe spillet selv. Kan jeg evt _bare_ kopiere updates over i min WoW mappe? Du kan kopiere det av din kompis, men du må ha egen account. Spiller ikke noen rolle hva slags CD-Key du bruker på account creation sidene til Bilzzard, fordi når du installerer spillet trenger du ingen CD-Key.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå