Gå til innhold

Detonator XP v21.81


Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd disse nye driverne? Har selv hatt litt problemer med å laste de ned, det er tydelig at de fleste servere er overbelastet. Skyldes vel kanskje til dels det tragiske terror angrepet på USA.

 

Hadde vært fint om noen kunne fortelle litt om sine erfaringer med disse nye driverne.

 

Samuel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lastet ned driverne (har WinXP) og jeg kan med en gang si at de ga bedre ytelse!

 

+ 200 3DMarks i 3DMark2001 (fra 3929 til 4129)

+ 7 frames i Quake II Arena (fra 90 fps til 97 fps)

 

Har et CardExpert GeForce2 Pro/400 med 64MB RAM, kjører på 220/444.

 

Eneste dumme er at NVidia åpenbart har fjernet mange justeringsmuligheter for OpenGL og Direct3D, på samme måte som overklokkingsmulighetene ble fjernet i 12.41. Men dette kan lett omgås ved å bruke verktøy som NVMax, PowerStrip, RivaTuner (RC6 funker ikke i XP) GTU, osv.

Lenke til kommentar

Har kjørt driverne en god stund nå. Kjører Win2000 SP2. Ennå ikke en krasj pga disse driverne. Hører noen har fått problemer hvis de kjører litt eldre spill (1-2 år gamle).

 

I 3DMark2001 Gikk jeg fra 4300 til 4950 i 1280x1024 (PIII 1GHz m/GeForce3).

 

Jeg har ikke problemer med å finne en server som er rask for nedlastning av drivere, slik det blir nevnt i åpningsposten. Bare prøv selv på: http://www.gamers-ammo.com/

 

mvh

Jan Arve

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg la inn Detonator for en stund siden, ca 200 poeng til i 3d mark 2000, har 5500 marks med Asus Geforce 2mx DVI kortet mitt, jeg har ikke så veldig fine texturer i for ex Emperor battle for dune, samenlignet med en som har ca likens kort bare at han bruker gamle Asus drivere... kan texturene mine bli bedre av å bruke Asus drivere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

kan ikke si jeg merket den helt store forskjellen.

har lest en plass att man kan få helt opp til 25% bedre ytelse i spill og slikt. men det er vel bare under helt utrolige tifeller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...