Gå til innhold

BH-5 på Komplett.


some_one

Anbefalte innlegg

Kjøpte også 2x512 og kjører 225 Fsb på samme hovedkortet som du har. Har du testet hvor høyt du klarer å få dem ?

 

Hei,

 

Vel det er lengst jeg kommer med de. Hvilken bios bruker du? Med den 1T Mantaray kommer jeg ikke over 205MHz på 11-2-2-2 på 2.9V.

 

Staljin

NF7? Har hatt 2 NF7 kort og ingen av dem klokket noe bra. Gikk rett og slett ikke over 202mhz FSB.. Må teste slike brikker på en A64 plattform.. P4 er alt for snill og jeg klarte 10mhz mer i et P4 system enn i et A64 system med de samme brikkene og timings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wtf! jeg har nå fsb på 230mhz@2,9volt m/standard timings (2.5-3-3-8) med noen billigbrikker (twinmos IKKE bh5), har faktisk vært oppe i 240mhz men da var det ustabilt. bør ikke bh5 brikkene klare en del mer da?

sett timingsen på 2-2-2-5 og se hvor langt du kommer

hehe....da klarer jeg ikke å boote engang! som sagt er det noen drittbrikker! men gleder meg til jeg får bh5 brikker og rambooster! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jaja.. jeg har de bh-5 rambikkene jeg også.. Hakke prøvd å få maks mhz på den pga cpu'en min monger.. Den har en multipliklåser på 10,5.. skal snart prøve hos en kamerat og sjekke hvor langt brikkene kommer på 2.9 volt.. KJøpte akkurat en OCZ booster men den funka ikke på hovedkortet hans.. :( Det står jo på lappen at den er komfortabel på det hoved kortet ( Epox 8rda3+ )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kjører fsb 220mhz 2-2-2-5 på 2,9v.....kjører helt stabilt, skal teste etterhvert og prøve å få mer. ganske fornøyd hittils :D

Kan jeg spørre hvilken bios du bruker, jeg har bestillt meg 2 brikker fra komplett i dag. Har 2 stk 256mb BH5 (straks til salgs) fra før, men vil nå ha 1 GB minne til mitt NF7-S 2.0.

 

Blir spennende å se hvor bra de klokker.

Kommer tilbake med resultater når jeg har fått de...

Endret av Popsi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...