Gå til innhold

Epox8 KHA+ + AMD T-BIRD 1.4 ev (xp1600 på 1.4GHz)


sxxxe83

Anbefalte innlegg

Har et Epox 8 kta3+ hk sammen med en t-bird 1.33. Og noe mosel 2x128(PC133) minne. Og En SK6 Thermalright Med ei DELTA BLACK LABEL vifte som BRÅKER noe jævelig.. Så derfor tenkte jeg at jeg skule bytte noe vifter og kjøleribber osv... Og til slutt ville ikke maskina boote opp. el den boota men det kom ikke noe skjermbilde, og hdd jobba ikke. Så da tenkte jeg at jeg hadde svidd cpu`en da.. Og fikk lånt meg en duron 750 av en kammerat, og prøvde men den funka heller ikke så da tenkte jeg at det kunne være hk, for de andre komponentene er i orden.. Men har lan til helga og skulle helst hatt maskin ferdig, så da lurte jeg på rett og slett, å kjøpe et nytt hk, det som er emne, og noe ddr minne, en kamerat skal etter skolen få med seg t-bird 1.33 og duronen sin på 750, og sjekke om de funker i det hele tatt... For hvis de begge er intakte og funker, så er det vel mest sannslynelig hk, har ikke bytta noe joumpere, har prøvd å "CLEAR bios", tatt ut pci kortene uten å lykkes... Hvis noen har et godt råd, kom gjerne med det.. LAN`et begynner på fredagen, og hvis jeg bestiller i dag, burde jeg vel kanskje ha det til helga, veit ikke hva som er raskest, å bestille over nettet, eller bare gi faen, og stikke innom komplett og kjøpe det jeg trenger der...

 

mvh Torgeir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...