Gå til innhold

Kvalitetskamera 6000 - 10 000


Anbefalte innlegg

Jeg går på medialinja og der bruker vi kameraer av den mer dyre typen. Jeg har nå tenkt å kjøpe meg mitt eget kamera. Jeg er klar over at jeg ikke kan kjøpe meg samme kvaliteten som de vi bruker i skolesammenheng men jeg vil ihvertfall ha den nærmeste. Men jeg har ikke mer enn toppen 9000 til 10000 å bruke.

 

Det skal brukes til å lage naturfilmer og kortfilmer så jeg vil jo forståelige ha et så bra kamera som mulig. Skal i tillegg brukes til vanlig bruk som filming av ferier og slikt. Vil ikke ha noe mini kamera bare fordi det er lite. Jeg vil ha et som er bra ergonomisk og god og holde i. Dessuten hadde det vært fint om det hadde hatt en slik gummisøker (som Sony DCR-VX2100 bl.a. har), slik at det gjør det lettere for meg med briller å bruke søkeren.

En annen viktig ting er at det er bra batterikapasitet på det.

 

Jeg håper å ha det en stund så jeg vil gjerne ha noe som kan holde tritt en god stund fremover. Vil med andre ord ha et kvalitetskamera som ikke overskrider budsjettet. Håper virkelig dere kan hjelpe meg. Klør i fingrene etter å sette igang, men vil ikke forhaste meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...