Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

selge deler 86 nissan patrol

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal til sommeren ha et lite prosjekt med at jeg har lyst til å skru i fra hverandre bilen min og selge delene til diverse folk, for å tjene meg litt peng til 125. grunnen til at jeg selger deler er at det er 125 000kr i ubetalte avgifter på den så den er umulig å få på vegen igjen. skal ikke selge ramme, karoseri og deler som må være på den for å få vrakpant.

men det jeg lurer på er: hva kan få for disse delene? kan noen sette opp en liste med sånn standard brukt pris på sånne deler. har søket litt på nettet men uten resultat.

EDIT: dette er IKKE en annonse.

EDIT: jeg skal tjene peng til en 125ccm motorsykkel, og ikke tjene 125 000 for delene..

Endret av oddis89
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tviler på at du får 125.000,- for delene.

Det som kan være lurt, er gi en prisantydning og la folk gi bud på delene.

haha :!:

skal ikke ha igjen 125 000 for delene. 125 000 er det som er i gjeld på den. denne gidder jeg ikke betale gjelden på, derfor å selger jeg delene for å få igjen mest mulig for den, FØR jeg leverer pden på høggern og får vrakpant. (hvis ingen kjøper rammen for mer en 1500 da)

EDIT: la folk gi bud på delene her i forumet mener du??? i så fall dette er ikke lov, dessverre.

Endret av oddis89
Skrevet
Har du sett hos www.bruktbildeler.com ?

jepp men der sto det bare hvopr dem hadde de delene ikke noe prisliste el. men kan spørre onkelen min hva jeg kan selge så ringer jeg litt rundt til disse høggeriene. men hva må jeg la være igjen på rammen for å få vrakpant? ramme karosseri og motor.. eller kan jeg selge motoren også(hvis jeg får noe for den 2,8 bensin rekke6)

Skrevet
EDIT: la folk gi bud på delene her i forumet mener du??? i så fall dette er ikke lov, dessverre.

Ja så lærte jeg noe nytt i dag også. ;)

Var litt uklar... Ikke bare fora som kan brukes, autodb, t-rex og aviser, er noen eksempel.

men hva må jeg la være igjen på rammen for å få vrakpant?
Du kan skru ALT av bilen.

Du kan levere tomt chassis og likevel få vrakpanten.

Skrevet (endret)
men hva må jeg la være igjen på rammen for å få vrakpant?
Du kan skru ALT av bilen.

Du kan levere tomt chassis og likevel få vrakpanten.

ok kjekt å vite da kommer jeg til å gjøre det så kan alt bare ligge å ruste bort hvis jeg ikke får solgt det. hehe

Endret av oddis89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...