Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Hei! jeg har kjøpt en brukt DVD spiller ifra en kompis.. Merke er vel usaklig. men, jeg skal se på DVD-Film, og hva må jeg gjøre for og få se? virket som om ikke mediaplayer ville være helt med på det.. Har Media Player 10 og Classic MVH:Joakim Gulbrandsen
Moltrez Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Kan jo f.eks laste ned VLC Media Player og se DVD'en derfra. Funker her iallefall.
miCro Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jupp, VLC Media Player er gratis. Endret 22. mars 2005 av miCro
Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 (endret) Jeg lastet det ned nå, men det så ikke ut til å fungere? jeg fant dvd rom'en, men den ville ikke spille av... noen settings? EDIT: Jeg fikk det til nå... Alcohol 120% vett, lage egen DVD-rom? en virtuell en?? jessda Endret 22. mars 2005 av Mammuten
miCro Skrevet 22. mars 2005 Skrevet 22. mars 2005 Prøvde du å høyereklikke på DVD-stasjonen og velge "Play with VLC Media Player"?
Mammuten Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Skrevet 22. mars 2005 Prøvde du å høyereklikke på DVD-stasjonen og velge "Play with VLC Media Player"? jeg bare tok "play" og fant dvd-stasjonen manuelt.. ellernoe slikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå