Gå til innhold

Handlet for første gang hos Netshop


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg skjerm (lcd) fra Netshop i forrige uke. Jeg så de hadde reklame for at varer bestilt før kl 15 sendes samme dag. Dagen etter da jeg skulle sjekke sporingsnummeret så var jeg temmelig forundret over at dette ikke var registrert hos posten. Netshop hadde samme dag tatt bort reklamen for at varer sendes samme dag fra forsiden sin. 2 dager brukte de på å få pakken ut fra seg og inn til posten. Posten brukte mindre tid på å bringe den til Trondheim.

 

Synd det netshop, men jeg gidder ikke å handle mer fra folk som ikke holder det de lover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vell og en del med hvor en bor da, Netshop er jo i Stokke, og om du bor i nerheten så kommer noke pakken neste dag uansett leveringsmetode.

Bare til info så ligger Netshop i Sandefjord. ;)

Nærmeste post sentral ligger i Stokke, heter vel Borgeskogen der mener jeg.

 

Mvh

MajorP

Lenke til kommentar
Eg bestilte pc`en min litt over 1600 på mandag, den ble ferdig bygd og pakket på ca. 30 minutter, og registrert på postkontoret klokka 1900.

Nå sitter eg og venter på hentelappen :D

Hvorfor sitte og vente på hentelapp når man bare kan skrive ut pakkesporingsseddelen fra nettet?

Fordi han som skal hente den sover uansett :p

Lenke til kommentar
Jeg bestilte meg skjerm (lcd) fra Netshop i forrige uke. Jeg så de hadde reklame for at varer bestilt før kl 15 sendes samme dag. Dagen etter da jeg skulle sjekke sporingsnummeret så var jeg temmelig forundret over at dette ikke var registrert hos posten. Netshop hadde samme dag tatt bort reklamen for at varer sendes samme dag fra forsiden sin. 2 dager brukte de på å få pakken ut fra seg og inn til posten. Posten brukte mindre tid på å bringe den til Trondheim.

 

Synd det netshop, men jeg gidder ikke å handle mer fra folk som ikke holder det de lover.

Det kan hende at de fikk såpass stor respons på den reklamen at de ikke rakk å håndtere alle slik de ønsket. En indikasjon på det er jo at de fjernet reklamen.

Lenke til kommentar
Posten har mye å si ja. Jeg bestilte noen varer fra Komplett på søndag. Sendte bestillingen 16.41 eller noe, og ser at plukkingen startet 16.44 (på en søndag). Morgenen etter hadde jeg fått sendingsbekreftelse i 6-7 tiden på morgenen. Ferdig pakket i løpet av natt til mandag faktisk.

 

Men så var det Posten da. I dag ligger pakken på omlastningssentralen i Oslo, og det betyr at jeg får den tidligst i morgen. Hadde det ikke vært for at alle pakker til Oslo må innom denne sentralen, hadde jeg vel hatt pakken i dag jeg også.

Opplevde det samme i "natt". Bestillte to nye hd kl 23.30 i går kveld, 07.30 i dag tidlig så fikk jeg bekreftelsen på at de var postet. :thumbup:

 

Så det virker nesten som om komplett er klar til å ta opp kampen med netshop på raske leveringer. Og hadde nå bare posten fått ut fingern i samme slengen så hadde jo alt blitt veldig bra.

Lenke til kommentar
Synd ikke Netshop prioriterer retur som i det siste har tatt ca 1 måned..

Dette kommer hovedsaklig av at verksted eller importør er trege med å ordne reparasjon/erstatning. Det er sjelden selve butikken som ordner dette.

Har også dårlig erfaring med retur hos Netshop.

 

Ufattelig trege.

 

Det gjelder ikke bare rep/garanti , men også bytte av ny/ubrukt vare.

 

Det samme gjelder tilbakemelding på mail, du har flaks hvis du i det hele tatt får svar. Må som regel purre på det.

 

Blir nok ikke flere handler der, kundeservice betyr en god del.

 

Darkwing

Lenke til kommentar
Jeg bestilte meg skjerm (lcd) fra Netshop i forrige uke. Jeg så de hadde reklame for at varer bestilt før kl 15 sendes samme dag. Dagen etter da jeg skulle sjekke sporingsnummeret så var jeg temmelig forundret over at dette ikke var registrert hos posten. Netshop hadde samme dag tatt bort reklamen for at varer sendes samme dag fra forsiden sin. 2 dager brukte de på å få pakken ut fra seg og inn til posten. Posten brukte mindre tid på å bringe den til Trondheim.

 

Synd det netshop, men jeg gidder ikke å handle mer fra folk som ikke holder det de lover.

Vi har fremdeles denne garantien, alle ordrer lagt før 15.00 som gjelder lagervarer sendes samme dag. Det har ikke forekommet avvik på denne leveringsgarantien på flere måneder såvidt jeg vet.

 

Mvh Svenn-Aage, Netshop

Lenke til kommentar

Har vært fast kunde jos komplett i de siste årene. Og for min del så bruker de alltid 2-3 dager på å få sendt ut pakker. (lagervare).

 

Bestile engang fra Mpx på en søndag. Fikk pakken på Tirsdag :) (bor i oslo)

Og bestilte fra netshop i forrige uke tror jeg. De var også bra kjappe med å sende.

 

Tror jeg må revurdere mitt forhold til komplett...

Lenke til kommentar
Handler selv hos netshop.

 

Og det gjør jo alltid det lille ekstra for kundene sine:

 

Nå leverer de gratis til de som sitter på vikingskipet!!

 

http://www.netshop.no/aspx/publisher/showa...e.aspx?aid=2174

At de leverer gratis til folk på TG er jo bare suverent :thumbup:

Lar meg fortsatt imponere av Netshop.Bare synd de ikke hadde den varen jeg ville inne på lager :(

 

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4570

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...