Gå til innhold

Dårlig FPS, på Americas Army


Anbefalte innlegg

Hallo folkens, jeg har et stort problem!!

 

Her i sommer kjøpte jeg meg flunkende ny pc:

 

Intel Pentium 4

3.0 Ghz

1024MB RAM

Sapphire ATI Radeon 9800PRO 128MB

 

Problemet er det at jeg ligger på 10-20 i FPS, det er veldig feil, hva kan jeg gjøre? Takk takk gutta.

 

Hilsen lei seg gutt.

Endret av Saltnesen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme FPS på de fleste map'ene, det vil si 10! Hadde det på CSAR istad. Da syntes jeg det har gått for langt. Burde jeg muligens kjøre en formatering? Men problem dersom jeg må det, er at jeg har 70Gig med musikk/mp3, som jeg ikke vil miste. Men det ligger ikke på samme disken som Windows, noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Takk!

Lenke til kommentar

Tror du det er alt som skal til? Fordi jeg kjørte over med Driver Cleaner istad. Tror du jeg burde få bedre FPS nå?

 

EDIT: Jeg har lagt inn noen DNA-Drivere, som jeg vil bli kvitt, fordi jeg trodde man bare kunne legge inn de, og ikke trengte ATi driverene fra før av da, men der tok jeg feil. Noen som kan hjelpe meg, med hva jeg kan gjøre?

Hvordan får jeg slettet de? Med Driver Cleaner?

Endret av Saltnesen
Lenke til kommentar

spiller selv AA og brukte 1,5 år 9800 pro...beste fps fikk jeg med omega driverne...men det kommer an på serveren jeg spillte...sett settings i spillet på normal og ikke high slå av AA SF på CQB maps ( trenger ikke det )..dårligst fps på Mount pass , sf recon 15 - 30..beste fps på csar wc hospit 25 - 60 . .....du kan også slå av kompass ammo stats health stats....det hjelper mye men du se ikke om du har på auto eller single :(

 

skift din inifil med denne her :) og se om du få mer stabil fps og gameplay..hjalp meg i hvertfall og vi spiller TWL så denne er godkjennt

 

http://www.geocities.com/jefjonesisahorsesas/ArmyOps21.zip

 

de er tweaked men lovelig uten at du blir kickt fra PB .. bare tra ut dine gamele og paste in de som du nedlastet...)

 

en annen ting er at AA er utrolig fps gjerrig spill..til og med med min 6800 ultra kort har jeg dårlig fps innimellom

 

[=TGC=]LWSR54_AUT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...