Gå til innhold

har betalt, men det står at jeg må betale igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betalte i går, og nå står det at jeg må betale igjen, jeg betalte for 3 måneder og har ikke noe serlig lyst til å betale to ganger.

Jeg er utrolig irritert og jeg overlever ikke lenge uten WoW, noen som vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem her. Kan ikke skjønne hva som er feil. Har brukt det samme visa kortet mange ganger. Betalte netshop med det kortet for 3 dager siden. Ingen prob da. Og jeg har nok penger i banken til å betale WoW. Skjønner ingenting...

Skrevet

Har sett. Men hvis du ringer når de har åpent så blir du ikke satt i kø, fordi det er for mye pågang på linjen og hvis du prøver å fylle ut skjemaet så får du en errorbeskjed :p

Skrevet

Mitt problem er følgende:

Jeg får ikke logget inn.

Det står "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing."

Så vidt jeg vet har jeg aldri hatt no "pre paid gametime".

Jeg bruker mutterns visa. Det gjør broren min også.

Alt fungerte helt fint i dag, men for noen timer siden gikk servern ned som vanlig (Burning Blade).

Jeg begynner å bli vant til det så jeg ble ikke særlig frustrert egentlig.

Men når jeg skulle logge på igjen kom da denne meldingen.

Det som er rart er at broren min ikke har noen problemer i det hele tatt, så det er åpenbart at porblemet ikke har noe med betaling å gjøre, men at det rett og slett er en "feil" med accounen min atm, som det er med så mange andre også.

Skrevet
Mitt problem er følgende:

Jeg får ikke logget inn.

Det står "You have used up your prepaid time for this account. Please purchase more to continue playing."

Så vidt jeg vet har jeg aldri hatt no "pre paid gametime".

Jeg bruker mutterns visa. Det gjør broren min også.

Alt fungerte helt fint i dag, men for noen timer siden gikk servern ned som vanlig (Burning Blade).

Jeg begynner å bli vant til det så jeg ble ikke særlig frustrert egentlig.

Men når jeg skulle logge på igjen kom da denne meldingen.

Det som er rart er at broren min ikke har noen problemer i det hele tatt, så det er åpenbart at porblemet ikke har noe med betaling å gjøre, men at det rett og slett er en "feil" med accounen min atm, som det er med så mange andre også.

Er nok ikke noe feil... Feks jeg og bruttern har visa kortet til muttern og første gangen da vi skulle legge in visa kortet tasta vi noe feil. jeg fant ut dette etter at den gratis mnd hadde gått så jeg gikk inn på account managment og fiksa payment der. Bruttern gadd ikke fiske d å venta heller til han fikk beskjed om at han ikke kunne spille mer. den beskjeden fikk han i dag (par dager etter egentlig spille tid). Han gikk inn på account managment og fiksa så den ble riktig også kunne han spille igjen. Også en kamerat av meg fikk d samma problemet i dag men han gikk bare inn å fiksa den på nytt. Det jeg tror er at nesten alle som spiller wow fikk den beskjeden i dag. Altså den der med at du hadde brukt opp spille tia di... Gå å legg deg så tester du da du våkner så funker d sikkert... husk å sjekke innpå account managment da.. alt står der...

Skrevet

Har _akkurat_ samme problemet.. Alt av billing information forsvant bare.. Jeg tør ikke legge det inn igjen da jeg ikke vil (blizz fortjener såvidt pengene mine, desto mindre dobbelt opp :no:) risikere å bli trukket 2 ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...