Gå til innhold

Ta opp lyd fra telefon til pc


Anbefalte innlegg

hehe, har tatt en lurofon på ei veninne nå, har ikke ledd så mye i mitt liv! Det koster jo flesk da, men det var verdt det!

Nå er det slik at samtalen ble tatt opp, og man må ringe det dyre nr'et for å få høre samtalen hver gang, så jeg lurer på om det er mulig å ta opp lyden fra telefonen til pc'en? Eller evt. lagre lyden på en mobil-telefon? Slik at jeg slipper å ringe det dyre nr'et hver gang jeg skal høre den?

Endret av f00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lett litt på google, og det ser ut som om jeg er nødt til å kjøpe noe slags tilleggs-utstyr.

Har kikket på denne, men det står "Opptaker følger ikke med", vil det si at det ikke vil være mulig å ta opp dersom man kobler denne lyd-utgangen til en pc?

Lenke til kommentar

Joda, det de mener er at det ikke følger med noe til å ta opp lyden til.

Men med denne kan du ta opp fra telefon inn på pc/minidisk/mp3spiller osv...

 

Bare kobl den inn på telefon ledningen til telefonen, deretter putter du den minijacken inn i en mic inngang, feks den på pc'en. :D

 

 

Husk at det ikke er lov å ta opp en samtale med en annen person uten at personen har godtat det! ;)

Lenke til kommentar

Du trenger en pickup. Den kan du feste til telefonen i nærheten av høyttaleren, og så kan du ta opp. Koster ikke mange kronene, kanskje arngren selger sånne fortsatt. Har en liggende her..

 

Clas Ohlson selger noe slikt, men den må brukes fra fast-telefon varenummer 32-2610

 

Som opptager kan du jo bare bruke en PC.

 

(Redigerte butikknavnet m/link slik at brukeren enkelt skjønner hva du mente, prøv å bruke fult navn i fremtiden.)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...