Gå til innhold

Min Første Frag Movie (1.6)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har prøvd å lage frags sjølv men det er eit problem. sånn gjer eg

1.skriver record navnepådemoen

2stopper den(stop record

3.går ut av serven trykker "playdemo navnepådemoen

4 går innpå fraps trykker f9 og skriver i consolen playdemo navnepådemoen då tar fraps opp demoen og den kommer på mappa til fraps

5 nå til problemet.når eg går innpå windows movie maker og trykker opne prosjekt opg trykker på den fimen eg har laga (inpå fraps mappa) kommer det opp " det oppstår ein feil under opiningen av filen.denne filen er enten ikkje en prosjektfil for windows movie maker eller så er prosjektfil skadet" (har prøvd å gjere det med to andre klipping program)

men det funker ikkje

 

kva skal eg gjere? :cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
har prøvd å lage frags sjølv men det er eit problem. sånn gjer eg

1.skriver record navnepådemoen

2stopper den(stop record

3.går ut av serven trykker "playdemo navnepådemoen

4 går innpå fraps trykker f9 og skriver i consolen playdemo navnepådemoen då tar fraps opp demoen og den kommer på mappa til fraps

5 nå til problemet.når eg går innpå windows movie maker og trykker opne prosjekt opg trykker på den fimen eg har laga (inpå fraps mappa) kommer det opp " det oppstår ein feil under opiningen av filen.denne filen er enten ikkje en prosjektfil for windows movie maker eller så er prosjektfil skadet" (har prøvd å gjere det med to andre klipping program)

men det funker ikkje

 

 

 

hallo kan noken hjelpe meg :cry:

Lenke til kommentar
Er det ikke "trial" på Vegas?

Jo.

 

 

Men filmen: Ikke noe spes bra, ganske ille egentlig, men det blir ikke værre en min første film, det kan du jo trøste deg med da.

 

+/-

 

+Syns musikken egentlig passet litt, på en måte, fordi jeg syns den var litt morsom.

+Litt nice det fragget med awp på dd2 @ cw.

 

-Dårlig kvalitet

-Intro / avslutning

-Mange dårlige frags

 

 

Kan sjekke tråden min som jag alltid linker til når det er en ny fragmovie her. Der er det noen tips. :wee:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=283712&st=0&hl=

 

Noen enkle noen:

Intro

Litt effekter inne i filmen, men IKKE FOR MYE. (Det har jeg lært :p )

Avslutning

Bedre komprimering / kvalitet, gjerne så stor plass som mulig uten at det blir altfor mye. 15-30MB pr minutt eller noe i den duren med DivX funker for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...