henrik_s Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Hei der ute Historien starter den 11.02.05... Jeg oppretter kontoen min, siden det ikke stod at CVV var nødvendig(var ikke markert med rød "*") skrev jeg ikke den inn. Flott tenkte jeg og begynte å spille. For 1 uke siden ca fikk jeg "Invalid Details" opp i trynet. Jaha? Så da skrev jeg inn CVV-koden. Den koden som blizzard(og mange på her) sier at er de 3 siste sifferene i signaturfeltet. Da så alt bra ut og "Invalid Details" forsvant Idag for 1 time siden var kontoen min stengt. Så hvor i pokker er CVV-koden? det gjelder VISA.
Dʋgɢtung Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Den skal stå på baksiden av kortet, altså der bildet o.l. er. Hos meg står den til høyre i signaturfeltet, over signaturen. Formatet er "xxxx xxx", hvorav de tre siste sifferene er de du skal bruke.
henrik_s Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Skrevet 20. mars 2005 Den skal stå på baksiden av kortet, altså der bildet o.l. er. Hos meg står den til høyre i signaturfeltet, over signaturen. Formatet er "xxxx xxx", hvorav de tre siste sifferene er de du skal bruke. jess... det er helt likt på mitt(far sitt). Så da er det Pizzard sin feil?
Dʋgɢtung Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Det virker sånn, fordi jeg opplever akkurat samme problemer både på bruttern sin account + min egen. Det er forøvrig flere store tråder om omtrent det samme
Sjark Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Fynke fint hos meg, eg skreiv inn et nummer som stod rett under kortnummeret på visaet eg, det har blitt betalt og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå