Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil til ca 20-30000.


Anbefalte innlegg

Hvilken bil ville dere anbefalt til en 17 åring (Blir 18 i år), som leter etter en bil som ikke ser så værst ut, går litt godt, er driftsikker og ikke koster skjorta når det kommer til forsikring.

 

Har sett på Audi 80/90/100/200. Honda Accord, Golf GTI osv. Er det noen som har erfaringer fra disse bilene?

 

Takk på forhånd.

Pasient-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mårn, som den audi fan'en eg er så kan eg ikkje sei anna enn at audi er meget greie biler, vertfall med quattro. Planen er ein Audi coupe til sommeren, men det som er med audi er at de ligger ganske høgt i pris, men audi kom også tidligt med hel galvaniserte karosseri, som betyr lite rust. sjølv om eg er audi fan har eg ikkje noke i mot andre bilar som du har nevnt, honda er jo greie biler det og, jappe biler går og går.

men du bør jo tenke litt på forsikring når du skal handle bil, du kan enkelt sjekke ca kor masse det blir på www.gjensidige.no og www.if.no

:)

Men ang golf gti så er det alt for dyr forsikring kun for GTI merket, kjøp heller golf med 1.8 da, spørs jo litt etter kva golf du tenker på da, om det er golf 2 eller 3 eller evt 4(om du har godt med penger:P)

 

-OxBoW-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...